Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 Ovipahvien irroitus?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tuomoo
    Bimmer Rookie
    • Jun 2006
    • 97
    • Kla

E39 Ovipahvien irroitus?

Mitä on otettava huomioon kun irroittaa tuon kuskin puolen ovipahvin? Siinähän bägi joutuuko ottaan akun piuhan pois? Millaiset kiinikkeet? Tuli ensimmäiset pakkaset ja ovi ei pysy kiinni..
  • Zoui
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2003
    • 6350
    • Tampere

Bägi on kiinni itse ovessa, pahvin voi irroittaa huoletta.

Ruuvi 1 sisäavauskahvan kupissa
    Ruuvi 2 etu-yläreunan tuuletusaukon syöväreissä
    Reunat muovineppareilla, irtoaa vetämällä. Nämä kiinnikkeet kun on napsuteltu auki, lähtee irti nostamalla pahvia pois ikkunanraosta.
    Elämä on pihakivestä.

Comment

• Guest's Avatar

Tyhmä kysymys...oletko jo kokeillut viedä auton kuivaan lämpimään talliin...
      ja odotellu mitä tapahtuu + kevyt öljy lukkomekanismiin? Se ainakin auttoi mulla.

Enivei linkki:

Last edited by Guest; 31-10-2006, 10:22.

Comment

• tuomoo
        Bimmer Rookie
        • Jun 2006
        • 97
        • Kla

[QUOTE=Brotofobia;762000]Tyhmä kysymys...oletko jo kokeillut viedä auton kuivaan lämpimään talliin...
        ja odotellu mitä tapahtuu + kevyt öljy lukkomekanismiin? Se ainakin auttoi mulla.

Jaa tyhmä tai ei... On koitettu ja auttaa sen aikaa kun pysyy sulana, mut jäätyy uudelleen kun vie pakkaseen. Ja ei oo oikeen mukava ajella jos joutuu toisella kädellä pitään ovia kiinni.

Comment

• TJJ
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2003
          • 7591
          • Jyväskylä

Originally posted by tuomoo View Post
          Jaa tyhmä tai ei... On koitettu ja auttaa sen aikaa kun pysyy sulana, mut jäätyy uudelleen kun vie pakkaseen. Ja ei oo oikeen mukava ajella jos joutuu toisella kädellä pitään ovia kiinni.
          CRC aseöljy-sprayta kun suihkuttaa (joka syksy) lukkoon niin hyvin toimii eikä tarvitse purkaa ovea.
          E39 528iA

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎