Ongelmana on pissapojan vesisäiliö joka vuotaa. Eli kun kaadan vedet sisään niin kaikki valuu samantien auton alle. Miten vaikea tuommoinen säiliö on vaihtaa eli pystyisikö vaihtamaan itse? No tietysti... sorry... eli auto on e39 (523iA) vm- 96
Ongelmana on pissapojan vesisäiliö joka vuotaa. Eli kun kaadan vedet sisään niin kaikki valuu samantien auton alle. Miten vaikea tuommoinen säiliö on vaihtaa eli pystyisikö vaihtamaan itse? No tietysti... sorry... eli auto on e39 (523iA) vm- 96
Hei minulla on samanlainen vika, miten ratkaisit ongelman ?
Samoin myös turvatyynyn valo palaa kokoajan.
Hei minulla on samanlainen vika, miten ratkaisit ongelman ?
Samoin myös turvatyynyn valo palaa kokoajan.
Auto on BMW E39 523 vm 1996
Voi olla letkurikko tai ihan vain pissapojanmoottorin tiiviste falskaa. Eikun tutkimaan.
Airbag valon johdosta vikakoodit lukuun.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Mulla oli poistettu lampumpesimien suuttimet, mutta jätetty letkut puskurin sisään.
Vai vaihdettu puskuri mutta jätetty suuttimet asentamatta? Vai oliko ihan reiät suuttimille puskurissa?
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment