Varsinkin ennen TU koneita erityisesti B52B25 koneisten katit on hajonnu sisälle ja tukkinut putken.. Kokemusta on kun ei pääsyt mäkeä ylös kuuttakymppii kovemmalla vauhdilla.
__________
E92 BMW 335i M-Sport -12
"Toiset tykkää aliohjaavasta, toiset yliohjaavasta. Itse pidän minun ohjaamasta." -Mika Häkkinen
Itse pakoputket on tosiaan Bemareissa kestäviä. Monessa alkupään E36:ssa on vielä orkkisputket. Katit tosiaan joskus hajoaa syystä tai toisesta, mutta on hyvät mahikset, että kattikin kestää melkein sen, mitä koko muukin auto.
Ooppeleihin saa noita suolia vaihdella kokoajan. Ooppelissa on 15 vuoden kohdalla ruostunut alkuperäinen putki aikoja sitten ja vähintään toinen tarvikeputki menossa, kun Bemarissa on orkkistehari vielä täydessä iskussa.
vm.2003 e39:ssä on ruostumaton putki jos se nyt jokin murhe on?. Kattiviat koskevat vain ja ainoastaan 9/98-vanhempia ja näistäkin lähinnä 96-alkupää 97.
Ooppelissa on 15 vuoden kohdalla ruostunut alkuperäinen putki aikoja sitten ja vähintään toinen tarvikeputki menossa, kun Bemarissa on orkkistehari vielä täydessä iskussa.
Melkeimpä väittäisin, että on viidentoista vuoden kohdalla jo menossa viides tarvikeputki !!!
Vakuuttava ennuste.
Kyllä se varmaankin ostoksi menee, mutta ei ihan pian.
---
Tässä muutama linkki Autobildin sivuille, joissa on käytettyjen testit kahdelta eri vuodelta.
Varmaankin olet kyllä noita jo nähnytkin.
Comment