Juup, eli tuossa päivänä muutamana ajelin jossain Kouvolan persiissä johonkin puusaunan lämmityskatkuihin. Lemu oli "suht selvä" ja kun sattui olemaan tuo automaattinen sisäilmankierrätys kytkettynä, niin tuli mieleen että toimiikohan se. Kuinka olisi hyvä testata? Hajuanturi on siellä jäähdyttimen vieressä, sen tiedän. Mutta syttyykö siihen paneeliin sisäilmankirrolle valo kun laite kytkee sen automaattisesti? Ja voin varmistaa että aut-feature oli kytketty eli just se aut-valo (vai oliko vain "A"?) päällä siinä kierron kytkimessä, ei se toinen jatkuvan kierrätyksen valo.
Automaattisen sisäilmankierrätyksen testaus, E39?
Collapse
X
-
Ei syty mitään valoa. Juuri ja juuri sen kuulee puhaltimen äänestä. Testaa vaikka kaupungissa linja-auton perässä, dieselin katkun pitäisi jäädä ulkopuolelle.Originally posted by Kentsu View PostJuup, eli tuossa päivänä muutamana ajelin jossain Kouvolan persiissä johonkin puusaunan lämmityskatkuihin. Lemu oli "suht selvä" ja kun sattui olemaan tuo automaattinen sisäilmankierrätys kytkettynä, niin tuli mieleen että toimiikohan se. Kuinka olisi hyvä testata? Hajuanturi on siellä jäähdyttimen vieressä, sen tiedän. Mutta syttyykö siihen paneeliin sisäilmankirrolle valo kun laite kytkee sen automaattisesti? Ja voin varmistaa että aut-feature oli kytketty eli just se aut-valo (vai oliko vain "A"?) päällä siinä kierron kytkimessä, ei se toinen jatkuvan kierrätyksen valo.
-
Ok, sitä en tiennyt että se sekaisin menee mutta talvikeleillä on yleensä huurtumisen pelossa tullut pidettyä kokonaan pois päältä.Originally posted by Moonshine View PostMuistahan sitten että kun ulkolämpötila on pakkasella tai myös nollan lähellä, niin tuo sensori on sekaisin kuin seinäkello. Se on siis kesävaruste.
Voisihan sitä testata kans parkissa tupakansavulla suoraan sensoriin...? Hyvä että varmentui kans se että sinne ei mitään valoa syty kun automatiikka kytkee sen kierron päälle.Ex: 523iA '97, 520iA '89
/// "24 tölkkiä keississä, 24 tuntia vuorokaudessa. Yhteensattumako?"
Comment
Comment