Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39:n turvavyön korkeuden säätö?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • HerbiE
    Bimmer Rookie
    • Jul 2003
    • 56

E39:n turvavyön korkeuden säätö?

Eli miten moinen homma toimii ku ite oon tämmönen mulkun mittanen kaveri ni pitäis saada alemmaks sitä, ku vyö kulkee korvan vieressä vaik penkki on ylä asennossa

ja vielä semmonen että löytyykö keltään/mistään suomenkielistä käyttöohje kirjaa? -96-99
    5cm tuli mulle jatketta lisää ku bmw:n hankin
  • korpinen
    Bimmer Rookie
    • Mar 2003
    • 48
    • Miehikkälä

E39:n turvavyössä on tietääkseni vaijerisäätö joka toimii penkin mukaan. Eli kun liikutat penkkiä eteen ja taakse niin pitäisi turvavyön nousta ja laskea sen mukaan. Jos ei pelaa niin kannattaa katsoa että on vaijeri molemmista päistä kiinni. Omassa autossa on sama vika ja katselin että penkin alta on vaijeri irti, mutta eipä ole saanut aikaiseksi laittaa takaisin.

Comment

• korpinen
      Bimmer Rookie
      • Mar 2003
      • 48
      • Miehikkälä

E39:n turvavyössä on tietääkseni vaijerisäätö joka toimii penkin mukaan. Eli kun liikutat penkkiä eteen ja taakse niin pitäisi turvavyön nousta ja laskea sen mukaan. Jos ei pelaa niin kannattaa katsoa että on vaijeri molemmista päistä kiinni. Omassa autossa on sama vika ja katselin että penkin alta on vaijeri irti, mutta eipä ole saanut aikaiseksi laittaa takaisin.

Comment

• HerbiE
        Bimmer Rookie
        • Jul 2003
        • 56

Joo, oon kuullu jostain muualtakin vastaavaa tietoa, mutta olen suhtautunut hieman epäilevästi siihen tietoon. Uskottava se kai sitte on. PRKL! Ei muutaku ettimään vaijerin päätä
        5cm tuli mulle jatketta lisää ku bmw:n hankin

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎