Announcement

Collapse
No announcement yet.

Q: E39 ja M-etupuskuri

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JKK
    Bimmer Enthusiast
    • May 2006
    • 2314
    • Uusimaa

Q: E39 ja M-etupuskuri

Jatketaan samalla teemalla, eli jos vielä laittaisi juuri asennetun lasikuituisen etupuskurin tilalle originaalin M-etupuskurin. Vaikka TÄMÄN

Tuossahan on parkkitutkille paikat, mutta minulla sellaiset ovat vain takana. Jos hankkisin sellaiset puskurilistat, jossa ei ole tutkille reikiä, niin stemmaako ne tuollaiseen puskuriin jossa on reiät?
    BMW G30 530e X-Drive

Myytäviä BMW-varaosia moneen eri malliin
  • buksin-1
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2003
    • 4592
    • Keski-Pohjanmaa

Originally posted by JKK View Post
    Jatketaan samalla teemalla, eli jos vielä laittaisi juuri asennetun lasikuituisen etupuskurin tilalle originaalin M-etupuskurin. Vaikka TÄMÄN

Tuossahan on parkkitutkille paikat, mutta minulla sellaiset ovat vain takana. Jos hankkisin sellaiset puskurilistat, jossa ei ole tutkille reikiä, niin stemmaako ne tuollaiseen puskuriin jossa on reiät?
    Stemmaa
    Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
    Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
    SISUSTAT modaukset

Comment

• JKK
      Bimmer Enthusiast
      • May 2006
      • 2314
      • Uusimaa

Kiitos, hyvä homma. Täytyy jäädä sitten vakoilemaan mihin tuo hinta lähtee kipuamaan. Eikös tuosta saa sellaisen käsityksen, että kauppaan kuuluu myös ritilä, sumareiden pitimet ja valopesurit?
      BMW G30 530e X-Drive

Comment

• buksin-1
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2003
        • 4592
        • Keski-Pohjanmaa

Kiitos, hyvä homma. Täytyy jäädä sitten vakoilemaan mihin tuo hinta lähtee kipuamaan. Eikös tuosta saa sellaisen käsityksen, että kauppaan kuuluu myös ritilä, sumareiden pitimet ja valopesurit?
        Kyllä näyttäisi kuuluvan ja sumarit lisähintaan.
        Sumaripidin on yhtäpuuta puskurin kanssa.
        Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
        Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
        SISUSTAT modaukset

Comment

• TJJ
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2003
          • 7591
          • Jyväskylä

Tuon eBay puskurin myyjänä on sama pässi joka lähetti minulle tuplalasit aaltopahviin käärittynä... Joten kannattaa maksaa Paypalin kautta jotta saat tarvittaessa rahat takaisin.
          E39 528iA

Comment

• JKK
            Bimmer Enthusiast
            • May 2006
            • 2314
            • Uusimaa

Originally posted by TJJ View Post
            Tuon eBay puskurin myyjänä on sama pässi joka lähetti minulle tuplalasit aaltopahviin käärittynä... Joten kannattaa maksaa Paypalin kautta jotta saat tarvittaessa rahat takaisin.
            Ei vain ole mitään kokemusta Paypalin käytöstä... Olen aina maksanut EU-maksuna ostokseni. Lähettääkös tämä kaveri tavaraa suoraan suomeen, kun ilmoituksessa taitaa olla vain lähetys saksaan?

Mitenkäs muuten tuplalasit vaikuttivat äänimaailmaan, vai saitko niitä koskaan ehjänä perille?
            BMW G30 530e X-Drive

Comment

• TJJ
              Bimmer Enthusiast
              • Jun 2003
              • 7591
              • Jyväskylä

Ei vain ole mitään kokemusta Paypalin käytöstä... Olen aina maksanut EU-maksuna ostokseni. Lähettääkös tämä kaveri tavaraa suoraan suomeen, kun ilmoituksessa taitaa olla vain lähetys saksaan?

Mitenkäs muuten tuplalasit vaikuttivat äänimaailmaan, vai saitko niitä koskaan ehjänä perille?
              Lähetti ainakin minulle, tosin parempi olisi ollut jos ei olisi lähettänyt... Paypal on kyllä huippujuttu ja on jo muutaman kerran pelastunut tilanteen.

Lasiseikkailusta on tuossa juttua useammassakin viestissä:

Eli tiivistäen: lasit lähti takaisin Saksaan joten äänimaailmat jäi kokematta ja innostus koko lasihommaan loppui tuon kokemuksen jälkeen.
              E39 528iA

Comment

• JKK
                Bimmer Enthusiast
                • May 2006
                • 2314
                • Uusimaa

Jos jollakin sattuu olemaan myytävänä tai tiedossa myytävänä oleva M-etupuskuri, voisin ottaa asiasta mieluusti tiedon vastaan.... Asialla ei nyt ole mikään kauhea kiirus, koska paikallan on nyt tuo lasikuitukopio, jonka kauheutta ei ulkopuolinen herkästi huomaa
                BMW G30 530e X-Drive

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎