Elikkä kyseessä kaverin auto: 2001 facelift e39 530dA M-Sport.
Ja ongelma seuraavanlainen: kaasu pohjassa ajettaessa automaatti ei vaihda isommalle, oli käytössä sitten normi D-asento, sportti tai edes steptronic. Huollossa eivät osaa sanoa juuta, eikä jaata, ei näytä minkäänlaisia vikakoodeja ja öljytkin on tarkistettu.
Puolella kaasulla ajettaessa loota vaihtaa normaalisti. mutta lämä tiskissä jää ikään kuin "jurraamaan rajottimelle". Eli liittyisikö vika jotenkin kickdowniin? Huollossa epäilivät laatikon sisäistä vikaa, mutta eivät edes käy arvailemaan, kun ei vastaavia tapauksia ole kuulemma ollut suomessa ollenkaan (kuulemma muuallekkin soitellut).
Nyt ei muuta kun hämmästyneenä odottelemaan vastauksia, luulisi ettei nyt niin uniikki vika voi olla.
Ja ongelma seuraavanlainen: kaasu pohjassa ajettaessa automaatti ei vaihda isommalle, oli käytössä sitten normi D-asento, sportti tai edes steptronic. Huollossa eivät osaa sanoa juuta, eikä jaata, ei näytä minkäänlaisia vikakoodeja ja öljytkin on tarkistettu.
Puolella kaasulla ajettaessa loota vaihtaa normaalisti. mutta lämä tiskissä jää ikään kuin "jurraamaan rajottimelle". Eli liittyisikö vika jotenkin kickdowniin? Huollossa epäilivät laatikon sisäistä vikaa, mutta eivät edes käy arvailemaan, kun ei vastaavia tapauksia ole kuulemma ollut suomessa ollenkaan (kuulemma muuallekkin soitellut).
Nyt ei muuta kun hämmästyneenä odottelemaan vastauksia, luulisi ettei nyt niin uniikki vika voi olla.

Comment