Eipä äkkiseltään löytynyt searchilla vastausta eli kirkkaat vilkut 99 malliseen 528 farkkuun, oliko näin että vaihdetaan kehys missä on ajovalon lasi mukana? Koko facelift valoja ei viitsis alkaa vaihtamaan..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 528 touringin valoista
Collapse
X
-
Eikös se lasi ollut liimattu umpioon kiinni, eli helpointa on vaihtaa koko umpiot?E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
-
-
Valot
Moro
Mun -97 528iA huussissa noi valojen linssit on nimenomaan irti umpioista.
Ne on kiinitetty sellaisilla metalliklipseillä siihen muoviseen vilkku, valo
hässäkkään. Vaihdoin omaani kirkkaat vilkut juuri tuon hässäkän vaihdolla.
Originaalit oli hellan. Tilalle tuli depo:t. Ei ole liimalla sotattu kummassakaan.
Comment
-
-
DEPOn valmistamissa tuotteissa "linssit" olivat vilkku/pleksiyhdistelmän mukana. Ero näissä oli että lyhyiden linssi oli keskeltä rihlaamaton, aiheutti ainakin xenon-polttimoiden kanssa sen että valokeila on kiilamainen. Vaihto on muuten helpompaa kun irroitat ensin koko umpion koska pleksi on kiinni alta niin monella muoviklipsulla että loppuu kädet/meisselit/hermot kesken. Näinollen voit itse päättää käytätkö vanhoja vai uusia linssejä.
Istuvuus ei ollut ainakaan omissani ihan kohdallaan, umpio/pleksi menee heti huuruun/pölyiseksi jos saumaan jää yhtään rakoa.
Vilkun kanta oli tietysti myös erilainen (nastat "kulmassa", ei kohtisuorassa) kuin alkuperäisessä ja muutenkin vilkun kanta/johdot jää hieman ahtaalle. Ota tämä huomioon/tarkasta ettet tarvitse ostaa kahteen kertaan polttimoita..
Jos päädyt helpompaan tapaan tapaan eli otat umpion pois niin leikkaa samalla hieman tilaa vilkunkannalle. Ekan pleksin voit tietysti ottaa sillä toisella tavalla irti..
Comment
-
Comment