Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 540iA -99 millainen...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dunky
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2003
    • 4929
    • Kotka

    E39 540iA -99 millainen...

    ...Mittaristo pitäisi olla?
    Kävin koeajaas subjectin mukaista autoa ja kiinnitin huomiota mittaristoon joka näyttää (vain) 240KM/h asti. Olisikohan vaihdettu Dieselin mittaristo jostain syystä? Autossa kaikki mahdolliset varusteet TV:tä ja GPS:ä lukuunottamatta...

    t,Tuottaja
    Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

    Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
  • TFV
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2006
    • 3080
    • Nurmijärvi

    #2
    Ei siinä numeroita sen enempää pitisikään olla, on vaan yksi lisäviiva kahtaviitäkymmentä varten. Rajoitettu tuohon, kulkeepa kerrankin "taulun täyteen".
    -Tomi
    E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.

    Comment

    • SledgeHammer82
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2004
      • 1651
      • Pk-seutu

      #3
      Originally posted by Dunky View Post
      ...Mittaristo pitäisi olla?
      Kävin koeajaas subjectin mukaista autoa ja kiinnitin huomiota mittaristoon joka näyttää (vain) 240KM/h asti. Olisikohan vaihdettu Dieselin mittaristo jostain syystä? Autossa kaikki mahdolliset varusteet TV:tä ja GPS:ä lukuunottamatta...

      t,Tuottaja
      Kyllä sen pitäisi 250 km/h asti näyttää. Tosin suurin numero on toi 240, mutta sen jälkeen on vielä yksi viiva 250 km/h merkiksi. Ja sitä kovempaahan ei ainakaan virallisesti mitkään Bemarit tehtaalta tullessaan kulje, joten mitä niillä suuremmilla lukemillakaan tekee?

      BTW. En muuten usko, että autossa on kaikki mahdolliset varusteet tv:tä ja gps:ää lukuunottamatta ennen kuin näytät varustelistan..

      EDIT: Hidas..

      Comment

      • Stone
        BTCF Member
        • Jan 2005
        • 4074
        • Helsinki

        #4
        Ja näin se homma toimii käytännössä.

        E92 M330XD Klik (vaimon kauppakassiPROJEKTI)
        VW Pornstarter (työjuhta)
        Dodge RAM Cummins (venejuhta)
        Finnmaster T8







        Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIK nyt myös facebookissa KLIK Tai suoraan Whats App 041591103

        Comment

        • Dunky
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2003
          • 4929
          • Kotka

          #5
          Originally posted by Stone View Post
          Ja näin se homma toimii käytännössä.

          No just
          Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

          Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.

          Comment

          • Dunky
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2003
            • 4929
            • Kotka

            #6
            Originally posted by SledgeHammer82 View Post
            Kyllä sen pitäisi 250 km/h asti näyttää. Tosin suurin numero on toi 240, mutta sen jälkeen on vielä yksi viiva 250 km/h merkiksi. Ja sitä kovempaahan ei ainakaan virallisesti mitkään Bemarit tehtaalta tullessaan kulje, joten mitä niillä suuremmilla lukemillakaan tekee?

            BTW. En muuten usko, että autossa on kaikki mahdolliset varusteet tv:tä ja gps:ää lukuunottamatta ennen kuin näytät varustelistan..

            EDIT: Hidas..
            Olisiko jotain listää mihin verrata? Harvinaiset varusteet mielestäni: sport jakkarat sähköllä ja lukkoperä...
            Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

            Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.

            Comment

            • Dunky
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2003
              • 4929
              • Kotka

              #7
              Originally posted by TFV View Post
              Ei siinä numeroita sen enempää pitisikään olla, on vaan yksi lisäviiva kahtaviitäkymmentä varten. Rajoitettu tuohon, kulkeepa kerrankin "taulun täyteen".
              -Tomi
              Joo kyllä siinä se 250 viivakin on
              Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

              Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.

              Comment

              • SledgeHammer82
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2004
                • 1651
                • Pk-seutu

                #8
                Originally posted by Dunky View Post
                Olisiko jotain listää mihin verrata? Harvinaiset varusteet mielestäni: sport jakkarat sähköllä ja lukkoperä...
                No on todella harvinaiset, sillä tehtaalta ei e39 540iA:han ole koskaan lukkoperää saanut!

                Ei nyt ole listaa mihin verrata, mutta tässä esim. aika kattava luettelo varustekoodeja:



                Tässä vielä jokunen lisää:

                Comment

                • TFV
                  Bimmer Enthusiast
                  • Mar 2006
                  • 3080
                  • Nurmijärvi

                  #9
                  Originally posted by Stone View Post
                  Ja näin se homma toimii käytännössä.

                  Onko jo löysäily vai puniset valot kun kulutuslukema on noin pieni?
                  E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.

                  Comment

                  • veku
                    Bimmer Enthusiast
                    • May 2005
                    • 6324
                    • P-Pohjanmaa

                    #10
                    Originally posted by TFV View Post


                    Onko jo löysäily vai puniset valot kun kulutuslukema on noin pieni?
                    Ei varmaan ole poljin kun puolivälissä
                    F11 M550D
                    E39 M5
                    F26 3.0 Da M-Sport
                    E61 535D M-Sport

                    Comment

                    • touring39
                      BTCF Member
                      • May 2005
                      • 3901
                      • Kaarina

                      #11
                      Originally posted by veku View Post
                      Ei varmaan ole poljin kun puolivälissä
                      Ja vielä rennosti cruisekin päällä
                      Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800

                      Ex:
                      e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i

                      Comment

                      • Dunky
                        Bimmer Enthusiast
                        • Feb 2003
                        • 4929
                        • Kotka

                        #12
                        Originally posted by SledgeHammer82 View Post
                        No on todella harvinaiset, sillä tehtaalta ei e39 540iA:han ole koskaan lukkoperää saanut!

                        Ei nyt ole listaa mihin verrata, mutta tässä esim. aika kattava luettelo varustekoodeja:



                        Tässä vielä jokunen lisää:
                        http://66.249.93.104/search?q=cache:...ur+LA/SA&hl=sv
                        Gyntteri vaihdattan BMW:llä M5 lukkoperän, merkintä kirjassa...
                        Näyttäis olevan sairaan pitkä lista optioita.
                        Pitää listata mitä autosta löytyy kunhan saan haettua kinnerin
                        Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

                        Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.

                        Comment

                        • reddewil
                          Bimmer Enthusiast
                          • Aug 2003
                          • 3015
                          • West Coast

                          #13
                          Originally posted by Dunky View Post
                          Gyntteri vaihdattan BMW:llä M5 lukkoperän, merkintä kirjassa...
                          Näyttäis olevan sairaan pitkä lista optioita.
                          Pitää listata mitä autosta löytyy kunhan saan haettua kinnerin
                          Gyntteri vaihtaa M5:n lukkoperä, vetarit ja lyhentää kardaanin :think No mikspä ei. Hyvät on sit varusteet, välityskin lyhyempi ja kiihtyy paremmin!
                          ...

                          Comment

                          • Stone
                            BTCF Member
                            • Jan 2005
                            • 4074
                            • Helsinki

                            #14
                            Originally posted by Dunky View Post
                            Gyntteri vaihdattan BMW:llä M5 lukkoperän, merkintä kirjassa...
                            Näyttäis olevan sairaan pitkä lista optioita.
                            Pitää listata mitä autosta löytyy kunhan saan haettua kinnerin
                            Onhan tuon lukkoperän joku "nyrkkipaja" voinut tietenkin vaihtaa, mutta hieman epäilen, että BMW:llä olisivat sen tehneet.. Eikös siinä tule probleeman myös tuon DSC:n kanssa? Mielenkiinnolla odotellaan dokumentteja.
                            E92 M330XD Klik (vaimon kauppakassiPROJEKTI)
                            VW Pornstarter (työjuhta)
                            Dodge RAM Cummins (venejuhta)
                            Finnmaster T8







                            Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIK nyt myös facebookissa KLIK Tai suoraan Whats App 041591103

                            Comment

                            • SledgeHammer82
                              Bimmer Enthusiast
                              • Aug 2004
                              • 1651
                              • Pk-seutu

                              #15
                              Originally posted by Stone View Post
                              Onhan tuon lukkoperän joku "nyrkkipaja" voinut tietenkin vaihtaa, mutta hieman epäilen, että BMW:llä olisivat sen tehneet.. Eikös siinä tule probleeman myös tuon DSC:n kanssa? Mielenkiinnolla odotellaan dokumentteja.
                              Sama täällä. Faktat pöytään. Kuulostaa uskomattomalta, että jos BMW:ltä ei saa uutena ostaessa autoon lukkoperää, vaikka kuinka olisi valmis maksamaan, niin sitten auton saatuasi voit viedä sen bemarille ja sanoa, että laitetaanpa tuonne M5:n lukkoperä alle. Miksi sitä ei sitten saa tehtaalta suoraan tilattua, siellähän se asennus helpointa olisi?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎