Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 ajovaloissa pientä vikaa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Max
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2003
    • 994
    • Kotona

E39 ajovaloissa pientä vikaa

Eilen huomasin ku ajoin pimeällä ja oli pitkät päällä et ajovaloissa vaihtuu valon sävy... Eli ensin valot olivat kirkkaat ja sit valot meni hieman kellertäväksi :think Tän jälkeen valot menivät kirkkaaksi ns. normaaliksi ja jonku ajan päästä taas hieman kellertäväksi. Sykli tuolla oli varmaan jokunen minuutti... Olin myös huomaavinani et saman olis tehny pelkillä lyhyillä mut ihan varma en ole Mikään suuri onkelma tuo ei ole mut ku alkaa kiinnittää huomiota siihen niin se alkaa ärsyttämään. Osaisko kukaan sanoa et mikä vois olla vikana?!? Valojen ohjausboksi, polttimot (tuskin kuiteskaan) tai jokin muu?
  • -PT-
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2006
    • 580
    • Rovaniemi

Mulla kans tekee joskus samanlaista ``välkkymistä`` tuossa E46:ssa. Yleensä kylmänä kun on paljon virrankulutusta.
    Peugeot 407 HDi 136 -04
    Ex: E46 320i -00
    Ex: Nissan Primera 2.0 eGT -93

Comment

• superb
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2005
      • 2827

Vaihtakaa xenoneihin, niin loppuu välkkymiset.
      Tuo sama ilmiö esiintyy halogeenein varustetuissa autoissa jos vaikka käyttää sähköikkunaa ylös/alas.

Comment

• reddewil
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2003
        • 3015
        • West Coast

Jännitteen tippuminen aiheuttaa kellertymisen... tai sit psykedeelit
        ...

Comment

• Max
          Bimmer Fanatic
          • Mar 2003
          • 994
          • Kotona

Eli tuo on ominaisuus eikä mikään vika... :think Valojen välkkymisen olen huomannut myös silloin, kun luistonesto käy päällä mut siinä en ole huomannut et valojen väri olisi muuttunut... Xenonit tosiaan olisi yksi hyvä vaihtoehto, joiden laittamista olen suunnitellut jo jonkin aikaa

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎