Lähi tulevaisuudessa olisi tarkoitus vaihtaa bemuuni putkisto jolla saisi V-8 mölinöitä pihalle ja tehoja käyttöön.olen kuullut että alkuperäinen pakoputkisto olisi melkoinen tehojen/äänien kuristaja?Millä putkistolla siis ääniä enemmän kuuluviin ja tehoja käyttöön?Valmistajia,nettisivuja,yms,yms...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
540i 4,4l V-8 e39 touringiin putkistot,mistä?
Collapse
X
-
Originally posted by V-Power View PostLähi tulevaisuudessa olisi tarkoitus vaihtaa bemuuni putkisto jolla saisi V-8 mölinöitä pihalle ja tehoja käyttöön.olen kuullut että alkuperäinen pakoputkisto olisi melkoinen tehojen/äänien kuristaja?Millä putkistolla siis ääniä enemmän kuuluviin ja tehoja käyttöön?Valmistajia,nettisivuja,yms,yms...Supersprint - scarichi sportivi, produzione scarichi auto, produzione sistemi di scarico sportivi, miglioramento prestazioni auto, Supersprint Italia
Ed: Martelius tuo maahan
-
-
Originally posted by V-Power View PostLähi tulevaisuudessa olisi tarkoitus vaihtaa bemuuni putkisto jolla saisi V-8 mölinöitä pihalle ja tehoja käyttöön.olen kuullut että alkuperäinen pakoputkisto olisi melkoinen tehojen/äänien kuristaja?Millä putkistolla siis ääniä enemmän kuuluviin ja tehoja käyttöön?Valmistajia,nettisivuja,yms,yms...
Comment
-
Comment