Onko normaalia, että ilmastoinnin kompura pitää pyöriessään melkoista meteliä. Ääni on sellainen räminä, helinä tai rälinä. Tai niiden sekoitus... Sellaista se on nyt pitänyt 20tkm, eikä se siitä ole pahentunut eikä hiljentynyt. Mutta ulkopuolisen korvaan kuulostaa melkoisen pahalta, kun luulevat äänen tulevan moottorista. Ääni loppuu luonnollisesti kun ilmastoinnin ottaa pois päältä. Onko ainoa keino päästä äänestä vaihtaa uusi kompura?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 ilmastoinnin kompuran räminä
Collapse
X
-
Brotofobia
Hyvä vinkki tsekata toi kiristin...enivei silti mulla ainakin E39:ssä kompura pitää mainitsemaasi rahinaa. Ja on tsekattu, että nimenomaan kompurasta se tulee.
Joskus taannoin E34:ssä mulla oli samaa ongelmaa, kävin näyttämään jopa autoa/kompuraa ilmastointialan liikkeessä. Ja he eivät olleet kovinkaan moksiskaan tosta rahinasta...vastaus oli, että mikä ei ole rikki sitä ei korjata. Eli kyllä se suomen oloissa kestää vuosia, kun kompuraa ei niin kauheasti tarvita loppupeleissä...riippuu tietysti kovasti ajomäärästä. Mulla se rahiseva kompura kesti myös monta vuotta niinkun oli luvattu, toimi vielä kun auto myytiin. Ja kylmää pukkas ...paremmin kun moni uus japsikinneri ilmastointi. Onhan siellä ainettakin se 1,5 kiloo....Last edited by Guest; 01-01-2007, 13:24.
Comment
Comment