Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 onkohan webastossa jokin vika?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • V-Power
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2006
    • 1333
    • Varsinais-Suomi

No voihan perkele,eihän siinä webastossa mitään vikaa ollut.Pitää olla puhalluksen säätö nappi AUTO valittuna.Äsken ropelsin ja tuli mieleen koittaa ja näinhän se toimii.Pysyy päällä puoli tuntia ja sisätilat/moottori lämpenee mukavasti ennen oli valittuna joko ikkunoille tai suoraanpuhallus...
    E36 95 316i Sedan
    E39 97 540i Touring
    E46 99 320Ci Coupe
    E53 01 X5 4,4 V8
    E65 05 730d
    F10 11 523i Sedan
    F90 08 320i Sedan

Comment

• -Tapi
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2004
      • 3117
      • Välisuomi

Originally posted by V-Power View Post
      Pitää olla puhalluksen säätö nappi AUTO valittuna.Äsken ropelsin ja tuli mieleen koittaa ja näinhän se toimii.Pysyy päällä puoli tuntia ja sisätilat/moottori lämpenee mukavasti ennen oli valittuna joko ikkunoille tai suoraanpuhallus...
      Onkohan sinulla "ohjelmoitu" webasto vai alkuperäinen C-kitillä varustettu taukolämmitin? Auto-asentoa ei nimittäin pitäisi tarvita valita vaan se hoituu itsestään. Tietysti jos Webastolta ilmastoinnille puuttuu ohjaus, niin ilmastoinnin tila voi estää vedenkierron kennolle (?).
      ---

Comment

• finnbiker
        Bimmer Rookie
        • Jul 2006
        • 103

Originally posted by -Tapi View Post
        Onkohan sinulla "ohjelmoitu" webasto vai alkuperäinen C-kitillä varustettu taukolämmitin? Auto-asentoa ei nimittäin pitäisi tarvita valita vaan se hoituu itsestään. Tietysti jos Webastolta ilmastoinnille puuttuu ohjaus, niin ilmastoinnin tila voi estää vedenkierron kennolle (?).

Mulla on ohjelmoitu juttu, ennen joulua pusattiin. Mites ton ohjauksen pystyy tarkistaan. Mulla mielestäni toimii aina samoin, vaikka olis yrittäny ohjausta muuttaa lämpötiloijen, puhallinvoimakkuuden ja suuntimien suhteen. Auto asentokaan ilmastoinnissa ei muistaakseni vaikuttanut asiaan. Tosiaan weba hönkii ihna ok sen puoltuntia. Kone lämpiää kivasti muttei kabiini.
        - nykymeno tekee meistä löysiä - :think

Comment

• V-Power
          Bimmer Enthusiast
          • Nov 2006
          • 1333
          • Varsinais-Suomi

Originally posted by -Tapi View Post
          Nyt kysyit pahan,pikku hiljaa tässä tutustun autoon ja manailen saksan kielistä käyttäjä manuaalia,eli en kyllä tiedä.Siinä on jonkun näköinen,käsittääkseni juuri tauko lämmitin erillisen napin alla,jossa lukee REST
          (se oli manuaalin mukaan joku restwärmenutzung)ei toimi kun silloin,moottorin ollessa lämmin ja virrat pois.Nyt kun kytkee AUTO tilan päälle ja käynnistää webaston niin se pelaa hienosti,mutta jos jättää puhalluksen suoraan,jaloille tai ikkunoille niin webasto pyörii sen vajaat kymmenen minuuttia.Apropoo,kun Webasto on käynyt sen puolituntia ja käynnistät auton niin pitäisikö moottorin lämpiäminen näkyä lämpötilamittarissa vai näyttääkö mittari sinistä aluetta niinkuin kylmäkäynnistyksessä.Mulla on täysin sinisellä (moottori on V-8)?
          E36 95 316i Sedan
          E39 97 540i Touring
          E46 99 320Ci Coupe
          E53 01 X5 4,4 V8
          E65 05 730d
          F10 11 523i Sedan
          F90 08 320i Sedan

Comment

• finnbiker
            Bimmer Rookie
            • Jul 2006
            • 103

Originally posted by V-Power View Post
            Nyt kysyit pahan,pikku hiljaa tässä tutustun autoon ja manailen saksan kielistä käyttäjä manuaalia,eli en kyllä tiedä.Siinä on jonkun näköinen,käsittääkseni juuri tauko lämmitin erillisen napin alla,jossa lukee REST
            (se oli manuaalin mukaan joku restwärmenutzung)ei toimi kun silloin,moottorin ollessa lämmin ja virrat pois.Nyt kun kytkee AUTO tilan päälle ja käynnistää webaston niin se pelaa hienosti,mutta jos jättää puhalluksen suoraan,jaloille tai ikkunoille niin webasto pyörii sen vajaat kymmenen minuuttia.Apropoo,kun Webasto on käynyt sen puolituntia ja käynnistät auton niin pitäisikö moottorin lämpiäminen näkyä lämpötilamittarissa vai näyttääkö mittari sinistä aluetta niinkuin kylmäkäynnistyksessä.Mulla on täysin sinisellä (moottori on V-8)?
            njoooo, toi toimii
            noin ainakin mulla 530d:ssä. Kone lämmin ja mittari nousee sinisen rajalle. Nää testattu -4 - +1 C. Ois iva ku ois pakkasia (pääsis retkiluisteleenki) ja kokeileen webaa kunnolla. Resti (tässätapauksessa ei snooker termi) on tosiaan lämmitin kun lähet esmes hetkeksi asioille, niin pitäis pitää kärry lämpimänä sisältä jälkilämmöillä, sen normaalin puolituntia.
            tw. nimim mixei-mun-auton-kabiini-lämpiä-tarpeeks-esilämmitystoiminnolla
            - nykymeno tekee meistä löysiä - :think

Comment

• V-Power
              Bimmer Enthusiast
              • Nov 2006
              • 1333
              • Varsinais-Suomi

Originally posted by finnbiker View Post
              njoooo, toi toimii
              noin ainakin mulla 530d:ssä. Kone lämmin ja mittari nousee sinisen rajalle. Nää testattu -4 - +1 C. Ois iva ku ois pakkasia (pääsis retkiluisteleenki) ja kokeileen webaa kunnolla. Resti (tässätapauksessa ei snooker termi) on tosiaan lämmitin kun lähet esmes hetkeksi asioille, niin pitäis pitää kärry lämpimänä sisältä jälkilämmöillä, sen normaalin puolituntia.
              tw. nimim mixei-mun-auton-kabiini-lämpiä-tarpeeks-esilämmitystoiminnolla
              jep,jep.No sittenhän kaiken pitäisi tän webaston tiimoilta olla kunnossa,niin no mulla ainakin.Niinkuin aikaisemmin mainitsit ni pääasia,että moottori lämpenee,mutta kyllähän se lisä kermaa olis jos saisit kovemmilla pakkasilla kabiininkin valmiiksi lämpimäksi.Tohon tarkotukseen mä pikkasen ounastelinkin sen restin olevan.pikkasen oon joutunu näitä lisävarusteita testailemaan ja ihmettelemään e36 95 316i:n jälkeen.Ainutta "korkea teknologiaa" edusti penkin lämmittimet mitkä ei nekään toiminut...
              E36 95 316i Sedan
              E39 97 540i Touring
              E46 99 320Ci Coupe
              E53 01 X5 4,4 V8
              E65 05 730d
              F10 11 523i Sedan
              F90 08 320i Sedan

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰