e39 528 -99 imusarjasta kysymyksiä (tehonlisäys?)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tero_v
    BTCF Member
    • Sep 2006
    • 975
    • Etelä-pohjanmaa, lehtimäki

    e39 528 -99 imusarjasta kysymyksiä (tehonlisäys?)

    eli onko näissä vielä apuja tehoihi, jos vaihtaa jonkun paremman imusarjan... eikös tämän koneen tyyppi ole m52b28tu... tuli vaan mielee ku yks tuttu kysy että joko on imusarja vaihdettu, tosin jos lisäys on jotain luokkaa 5-10hp, niin ei ole mitään järkeä sen takia ruveta imusarjaa vaihtamaan, ku ei sitä lisäystä kumminkaan huomaa... ja jos näissä on muita ahistavia osia niin tietoa vaan...
    E28 M30b34 turbo - > m54b30 Turbo
    650hp/850nm 1.8bar
    1/4m 11.48s/208km/h
    100-150km/h 2.01s
    100-200km/h 6.99s


    EX jatkeet:
    e39 528 M-Sport -99
    e36 318is "M-sport" -92
  • Valkman
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2006
    • 712
    • Helsinki

    #2
    Tais se tuttusi kusettaa sua oikeasti tai sitten ei tiennyt yhtään mistä puhu... tarkoittikohan ilmansuodatinta tai vapaavirtaussuodatinta, joiden hyöty kyllä tieliikennekäytössä on olematon verrattuna siihen, kuinka paljon paskaa tuollasesta öljyfiltteristä menee läpi.

    Comment

    • nootti84
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2002
      • 618
      • Kajaani

      #3
      Originally posted by Valkman View Post
      Tais se tuttusi kusettaa sua oikeasti tai sitten ei tiennyt yhtään mistä puhu... tarkoittikohan ilmansuodatinta tai vapaavirtaussuodatinta, joiden hyöty kyllä tieliikennekäytössä on olematon verrattuna siihen, kuinka paljon paskaa tuollasesta öljyfiltteristä menee läpi.
      Eikös noihin b28 koneisiin saa lisää voimaa vaihtamalla b25imusarjan!? Että on tainnut kaveri olla ihan rehellinen ja tiennyt mistä puhuu!
      "Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi."


      http://www.onnelanmatkailu.fi/ Rallia, elämyksiä ja illanviettoa ryhmille, firmoille jne...

      Comment

      • Risto113
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2005
        • 1203
        • GrassLake

        #4
        No eipä kumminkaan tainnu tietää mistä puhuu.
        M52 koneessa on ahdistava imusarja, siihen vaihtamalla M50 satsin saa jonkun hepan, mutta alaväännöt kärsii...

        M52BxxTU koneissa taas on muuttuvapituuksinen imusarja, jota ei voi/kannata missään tapauksessa vaihtaa!

        Comment

        • nootti84
          Bimmer Fanatic
          • Nov 2002
          • 618
          • Kajaani

          #5
          Originally posted by Risto113 View Post
          No eipä kumminkaan tainnu tietää mistä puhuu.
          M52 koneessa on ahdistava imusarja, siihen vaihtamalla M50 satsin saa jonkun hepan, mutta alaväännöt kärsii...

          M52BxxTU koneissa taas on muuttuvapituuksinen imusarja, jota ei voi/kannata missään tapauksessa vaihtaa!
          ¨
          No siinä tapauksessa :think Ei ole tarvinnut rassata kun noita m50 ja m52 moottoreita
          "Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi."


          http://www.onnelanmatkailu.fi/ Rallia, elämyksiä ja illanviettoa ryhmille, firmoille jne...

          Comment

          Working...
          X