eli onko näissä vielä apuja tehoihi, jos vaihtaa jonkun paremman imusarjan... eikös tämän koneen tyyppi ole m52b28tu... tuli vaan mielee ku yks tuttu kysy että joko on imusarja vaihdettu, tosin jos lisäys on jotain luokkaa 5-10hp, niin ei ole mitään järkeä sen takia ruveta imusarjaa vaihtamaan, ku ei sitä lisäystä kumminkaan huomaa... ja jos näissä on muita ahistavia osia niin tietoa vaan...
e39 528 -99 imusarjasta kysymyksiä (tehonlisäys?)
Collapse
X
-
e39 528 -99 imusarjasta kysymyksiä (tehonlisäys?)
E28 M30b34 turbo - > m54b30 Turbo
650hp/850nm 1.8bar
1/4m 11.48s/208km/h
100-150km/h 2.01s
100-200km/h 6.99s
EX jatkeet:
e39 528 M-Sport -99
e36 318is "M-sport" -92Tags: None
-
-
Originally posted by Valkman View PostTais se tuttusi kusettaa sua oikeasti tai sitten ei tiennyt yhtään mistä puhu... tarkoittikohan ilmansuodatinta tai vapaavirtaussuodatinta, joiden hyöty kyllä tieliikennekäytössä on olematon verrattuna siihen, kuinka paljon paskaa tuollasesta öljyfiltteristä menee läpi."Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi."
http://www.onnelanmatkailu.fi/ Rallia, elämyksiä ja illanviettoa ryhmille, firmoille jne...
Comment
-
-
Originally posted by Risto113 View PostNo eipä kumminkaan tainnu tietää mistä puhuu.
M52 koneessa on ahdistava imusarja, siihen vaihtamalla M50 satsin saa jonkun hepan, mutta alaväännöt kärsii...
M52BxxTU koneissa taas on muuttuvapituuksinen imusarja, jota ei voi/kannata missään tapauksessa vaihtaa!
No siinä tapauksessa :think Ei ole tarvinnut rassata kun noita m50 ja m52 moottoreita"Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi."
http://www.onnelanmatkailu.fi/ Rallia, elämyksiä ja illanviettoa ryhmille, firmoille jne...
Comment
-
Comment