Tätä on varmaan kyselty jo sata kertaa mutta uskaltaako tuollasen e39:n vakio bagiratin tempasta irti itse ilman että posahtaa silmille...ratti on vinossa vasemmalle ja pitäis vähän suoristaa, vai pyöritänkö raidetangon nupeista suosiolla..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 ratin irrotus???
Collapse
X
-
Originally posted by Saarikoski View PostTätä on varmaan kyselty jo sata kertaa mutta uskaltaako tuollasen e39:n vakio bagiratin tempasta irti itse ilman että posahtaa silmille...ratti on vinossa vasemmalle ja pitäis vähän suoristaa, vai pyöritänkö raidetangon nupeista suosiolla..
-
-
Originally posted by Saarikoski View PostTätä on varmaan kyselty jo sata kertaa mutta uskaltaako tuollasen e39:n vakio bagiratin tempasta irti itse ilman että posahtaa silmille...ratti on vinossa vasemmalle ja pitäis vähän suoristaa, vai pyöritänkö raidetangon nupeista suosiolla..
Olipa joskus naapurissa Ibiza jossa joku oli tehny juuri noin ja toiseen suuntaan ratti kääntyi melkein kierroksen enemmän kuin toiseen ja pyörät linkussa murrokset paukkui kun kääntyi liikaa.-BMW 530d Touring -14 LCI
-Ford Mondeo 2.0 TDCi -19 150hp Titanium Wagon
-Zetor 6245-89
-David Brown 996 -76
-MF 35 -58
-Tunturi Super Sport -85
-Tunturi Super Sport -77
Comment
-
-
Muistaakseni E39:ssä on booritus sellainen ettei sitä voi laittaakkaan ku yhdellä lailla paikalleen. Eli yks boorin ura on suurempi kuin muut ---> joten ei passaa ku yhellä kohalla paikalleen.///M3 cab. 3,0 supercharger
Mercedes Sprinter 2004 316CDI kuorma-auto
E39 530d M-sport -00 -RIB-
VW Carawelle 2,5TDI 128kW T5 -07-RIB-
Dodge Ram 2500 400hv/1300Nm "vetojuhta"-RIB-
VW Multivan 2,5 TDI T5 -RIB-
Comment
-
Comment