memebuy23buy

E39 525TDS kone laukesi...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hemi
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 18880
    • Pirkanmaa

    #16
    Originally posted by jpeltoma View Post
    Sen mitä mä olen kasannut noita koneita niin, alkuperäisessä kk laakerisarjassa yläliuska on merkattu S:llä. Mutta KL:n alkuperäis varaosa liuskasarjoissa kaikki liuskat on samanlaisia. Siellä ei ole erikseen ylä ja ala liuskoja.
    Siis enpä tiedä miten liuskojen lukitus on ko.moottorissa toteutettu, mutta lähinnä tarkoitin sitä että kangen laakerit ovat päässeet pyörähtämään väärään asentoon laakerikansia kiristettäessä. Tuo kun on oikeastaan ainoa keino saada ne jossain vaiheessa pyörimään kammen mukana ja häviämään totaalisesti kangesta?

    Comment

    • Luotsi
      Bimmer Rookie
      • Oct 2006
      • 47

      #17
      Nonni, tämäki homma selvis. Entinen omistaja oli tehnyt koneremontin kaverin kanssa, joka oli värkännyt ennenkin autojen kanssa. Eipä sitten maininnut asiasta ostohetkellä...

      Mitä tästä opimme: Kaikkea ei kannata itse tehdä, jos ei tarkkaan tiedä mitä on tekemässä:think

      Comment

      Working...
      X