Mulla oli auto hankalasti parkissa ja jouduin sitä edes takas vekslaamaan. Jossain vaiheessa loota alkoi vaatimaan kierroksia sekä D:llä että R:llä liikkuakseen. Sain auton tien päälle ja loota vaikutti pelaavan normaalisti. Liikennevaloihin pysähtyessä D päällä hetken aikaa jarrun kanssa ja taas tarvi laittaa kierroksia ennen kuin liikuttiin. Tämän jälkeen uusi jännittävä piirre oli se, että hiukan ennen pysähtymistä takapyörät lukittu! Sitten näyttöön "getriebenotprogram".
Toivottavasti kyseessä on tämä muovikuula-tapaus. Osaako joku analysoida oireista jotakin? Kannattaako autolla ajaa kun loota temppuilee, saako sen paskaksi nyt vaikka ajaisi hissukseen? Voivatko oireet olla öljyn vähyyttä?
Taisi olla ensimmäinen ja viimeinen Bimmeri...
Toivottavasti kyseessä on tämä muovikuula-tapaus. Osaako joku analysoida oireista jotakin? Kannattaako autolla ajaa kun loota temppuilee, saako sen paskaksi nyt vaikka ajaisi hissukseen? Voivatko oireet olla öljyn vähyyttä?
Taisi olla ensimmäinen ja viimeinen Bimmeri...

Comment