Announcement

Collapse
No announcement yet.

vaihdevälinlyhentäjä e39 540i bemariin?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Juhaska
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2007
    • 3986
    • Suomi

vaihdevälinlyhentäjä e39 540i bemariin?

Tosiaan niinku otsikossa lukee olen yrittänyt löytää vaihdevälinlyhentäjää e39 540i bemariin mutta ilman tulosta.
    Itellä tuli ekana mieleen B&M:n lyhentäjät mutta, kun en ole onnistunut löytämään Suomalaisia jälleenmyyjiä netin kautta.
    Eli jos jollain olisi joku Suomalaisen firman nettiosoite minkä valikoimasta löytyisi kyseinen tuote?

Ja olen myös kuullut että e36 m3:sen vakio vaihdin sopisi e39 540i:sen vaihtimen tilalle ja tämäkin lyhentäisi välejä jo jonkin verran. Onkohan tämä sitten tosi juttu?
    Ja tarkoitan 3,2l:n myllyllä olevaa ämmäläistä jossa on 6-vaihteinen manuaali kuten 540i:ssä.
    ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+
  • Bmw Master
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2004
    • 13155
    • Kokomo

Tuolla juttua asiasta, eli ei muuta kuin pidempi keppi tilaukseen.

Comment

• m5 lemans
      Bimmer Rookie
      • Oct 2005
      • 190
      • espoo

BMW Master "oikeassa". Sama keskustelu käyty myös www.m5board.com issa (E39). Itse kyllä valitsin Rogue Engineeringing SSK. UUC Motorwerks on toinen hyvä (oli vanhassa E39:ssä sekä S4:ssa). B&M jne eivät kuulemma :think ole ihan ykköskamaa. Mene ja tiedä.

Comment

• Juhaska
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2007
        • 3986
        • Suomi

Originally posted by Bmw Master View Post
        http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=23583
        Tuolla juttua asiasta, eli ei muuta kuin pidempi keppi tilaukseen.
        Eipä ole kyllä paljoa hintaa merkkikohtasella vaihtimella... b&m on 100-200€ välillä ja nuo irtoaa alle sadan euron!
        Tätä pitää alkaa harkitsemaan ihan vakavalla mielellä. :think
        ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+

Comment

• Juhaska
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2007
          • 3986
          • Suomi

Originally posted by m5 lemans View Post
          BMW Master "oikeassa". Sama keskustelu käyty myös www.m5board.com issa (E39). Itse kyllä valitsin Rogue Engineeringing SSK. UUC Motorwerks on toinen hyvä (oli vanhassa E39:ssä sekä S4:ssa). B&M jne eivät kuulemma :think ole ihan ykköskamaa. Mene ja tiedä.
          Osaisitko sanoa edes suuntaa antavaa hinta arviota noiden kahden valmistajan vaihtimen hinnoista? b&m niinku BMW Masterilleki kirjoitin maksaa 100-200€. Valmistajan mukaan yksi parhaimmista. Mutta kukapa valmistaja avoimesti myöntäisi että myymänsä tuote on sekundaa.

Comment

• Bmw Master
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2004
            • 13155
            • Kokomo

Originally posted by Juhaska View Post
            Eipä ole kyllä paljoa hintaa merkkikohtasella vaihtimella... b&m on 100-200€ välillä ja nuo irtoaa alle sadan euron!
            Tätä pitää alkaa harkitsemaan ihan vakavalla mielellä. :think
            Oiskohan ollut 60€ postikuluineen kun tilasin kl-varaosasta tuon z3 2,8 kepin. Halpaa kuin saippua.

Comment

• m5 lemans
              Bimmer Rookie
              • Oct 2005
              • 190
              • espoo

Netistä löytyy kaikki hinnat! UUC 335-355 $, Rogue 295 $. B&M 134 $. Itse olen aina tilannut suoraan UUC:ltä ja Roguelta, mutta osoitteesta www.beastpower.com löytää monen valmistajan (BMW) palikat.

Comment

• Rockwell
                Bimmer Enthusiast
                • Jun 2003
                • 1713
                • Helsinki

Jotkut M5boardilla laittaneet X5:sen kepin Z3 kepin sijasta koska se on pidempi.
                BMW F31 330d M-Sport -13
                ex. BMW F21 116i -13
                ex. BMW 540i(g) Touring -01
                ex. ALPINA B10 Bi-Turbo -92 #430
                ex. BMW 316g -99
                ex. BMW M5 Touring -92
                ex. BMW 535i -91
                ex. BMW M5 -91
                ex. BMW 325i Touring -90

Comment

Working...
                X