Eli kuskinpuoleisessa valoumpiossa on jatkuvasti kosteutta. Olen avannut koko paskan ja kuivattanut sen pariin kertaan, mutta aina sitä kosteutta tulee. Kannattaako sitä yrittää tiivistää jollain vai ostaa siihen suosiolla uuden lasin? Onko jollain myydä sellaista? Auto on E39 528 - vm. 3/2000, jossa xenonit.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 528 - Valoumpion vuoto-ongelma
Collapse
X
-
Aika väsynyttä hommaa on tuollaisen tiivistäminen, sain joskus sikafleksillä tai vastaavalla pysymään kosteuden pois ehkä puoli vuotta, mutta sitten kosteus palasi eikä tiivityskään enää onnistunut kunnolla jostain syystä... Voin sanoa että hermoja säästyy kun haet kaupasta suosiolla uuden kuorene61 535d
-
-
Mulla ei ollut ainakaan kyse että olisi ollut liian tiivis kun loppuvaiheessa umpiossa olisi voinut kasvattaa kultakaloja, eli vettä meni sisään sateella ja pesussa. Mutta on noissa umpioissa juu kaksi hengitysaukkoa joista kevyt, esim. lämpötilanvaihteluista tiivistyvä kosteus pääsee haihtumaane61 535d
Comment
-
-
Joo sitä vähän ajattelinkin että jos sen oikein tiivistää, kosteus/vesi ei pääse sisään eikä varsinkaan ulos. Toki onhan se sit selvä jos se selvästi päästää vedet sisään. Mulla itsellä on kans -99 e39 xenon lampuilla ja välillä niissä on pikkasen huurua mutta kyllä se siittä on aina pois haihtunut.
Comment
-
-
12/99 valmistettu auto xenoneilla mulla ja viimetalvena ei mielestäni kosteutta ollut. Kesällä sitten havaitsin joskus helteillä pientä huurua molemmissa (aika tavallista mitä muittenkin autoja katsellut). Mutta nyt tänä talvena on jo enemmän kosteutta kuskin puolen umpiossa. Tarttee joskus ottaa irti ja kuivattaa. Mulla on myös jo valmiiksi ostettuna Depo:n uudet pleksit (eli oikeastaan umpion etummainen puolisko), jotka pitää sitten samalla vaivalla vaihtaa. Ei vaan ole tullut vielä tehtyä, enkä oikein tiedä pitäisikö ne tuossa sitten samalla myös tiivistää erikseen jollain mömmöllä.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Moi,
Mulla on myös koko ajan kosteutta kuskinpuoleisessa umpiossa mutta en välitä siitä enää. Nyt kostean talven keskellä mulla oli katsastus ja pelkäsin että siellä tulee sanomista asiasta...mutta eipä tullut. Mun mielestä tossa ei sinänsä ole ongelmaa kun kosteus ei ole umpiossa vaan tuon suojalasin ja umpion välisessä tilassa. Kun valot on päällä niin kosteus haihtuu eikä vaikuta ajovalojen toimivuuteen sen kummempaa...ja kun kesä tulee ja kuivat kelit niin sitten häipyy kosteuskin..
Kuitenkaan tuonne ei litrakaupalla ole vettä kertynyt ei edes näin kostean talevn aikana joten osittain tuo ilmanvaihto toimii...se ei vaan kerkeä kaikkea kosteutta poistamaan..tai sitten kosteutta tulee jostain enemmän kuin sakemanni engingeeri on ajatellut (eli siis jotakuinkin taitaa tuo tiiviste vuotaa).420i xDrive GranCoupe -17 (2016/06)
Comment
-
-
Mulle tuli huomautus kosteudesta katsastuksessa. Jouduin kuivaamaan koko shitin, jotta se meni läpi. Täytyy varmaan vaihtaa koko härdelli kun luin, että visapisarat voivat heijastaa takaisin Xenoneihin, jolloin ne kuumenee ja heittää veivit. Laakkosella maksaa se ulkokuori 160 e. Saako jostain halvemmalla vai ostanko suosiolla sieltä?Make my day, go away.
Comment
-
-
Originally posted by hazys View Post... kun luin, että visapisarat voivat heijastaa takaisin Xenoneihin, jolloin ne kuumenee ja heittää veivit.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
Comment