Originally posted by TailG
View Post
e-39 jäähdytysjärjestelmä
Collapse
X
-
-
Originally posted by SledgeHammer82 View PostOn. Pitää.
Comment
-
Originally posted by TailG View PostJos siinä on se ilmausruuvi helposti käsillä niin eikös koneen käyttäminen ilman syylärin korkkia samaanaikaan välillä nestettä lisäillen ja ruuvia availlen riitä? Ainakin Laakkosella se tehtiin näin (lämmittimestä säädettynä lämmöt tappiin huutamaan), lopuksi moottorin ollessa normaalissa lämpötilassa pisti nesteen tappiin, korkin kiinni, anto kunnolla hanaa ja sitten vielä kerran avasi hieman ilmausruuvia ja pisti pellin kiinni.- - - - - - -
F10 520dA
ex E61 530dA, ex E39 530dA
Comment
-
Originally posted by TROCK View PostPäteeköhän sama ohje e30 530d:en? Ja missäköhän tuo ilmausruuvi on?
Ilmausruuvi on vesipumpulle menevässä putkessa, kokolailla EGR:n paikkeilla muistaakseni. Tuolla osa 6
Toinen ilmausruuvi (webaston) on kuskin puolen raitisilmasuodatinkotelon alla...e61 535d
Comment
-
9/98-uudemmissa on sitten ihan erilainen jäähdytysjärjestelmä kuin tätä vanhemmissa. Uudemmat ilmaa itse itsensä...vanhemmat ei, mikäli koneen takapää/lämppärinkenno on haukannut ilmataskun sisäänsä.
Eli eipä nyt rinnasteta 530D:tä kysyjän vanhempaan malliin.
Comment
-
e-39 syyläri
moi! meni tos pakkasilla sit nesteet hiukan jäihin ja nyt sit tietenkin vuotaa nestettä paisuntasäiliön pohjasta lähtevästä letkun liitoksesta...avasin liitoksen ja tutkin mutta mitään näkyvää vikaa ei missään...millä tollasen ongelman korjais?? auto siis 520ia -96e39 520ia-96
Comment
Comment