Teere!
Oisko jollakulla tietoa, että onko msport- alustaisessa autossa jytkymmät koiranluut, kuin perusalustassa. Meinaan viimekesänä tuotettuun 530d touringvessaan vaihtaa alustasarjan ja vakaimet, kun toi perusalusta makuuni hieman löysä, toki jo hieman johtuu kilometreistäkin (160t).
Mitään megamatalaa en meinaa laittaa (ei järkeä), vaan eibach:n vakainsatsin ja sachs iskarisarjan jossa mukana tulee eibach:n pro kit jouset.
Sacsn tuotenro on 118 354... (madallus n. -20 - -30mm)
Btw. saksan nettikaupasta oon tän satsin löytän halvimmillaan 787€. Suomessa huudetaan moisesta 1000 - 1200€. Ja eibach:n vastaava satsi (sachs:n iskareilla eli täsm. sama) vielä tyyriimpi.
Vakaajasatsikin lähtee sakuista alle 400€ kun täällä hinnat pyörii 600€ +- n€.
eikä lähetyskulut oo luokkaa ku 20-40€, painosta riippuen.
Mut ekan kappaleen kysäriin vastausta kaipailen.
Oisko jollakulla tietoa, että onko msport- alustaisessa autossa jytkymmät koiranluut, kuin perusalustassa. Meinaan viimekesänä tuotettuun 530d touringvessaan vaihtaa alustasarjan ja vakaimet, kun toi perusalusta makuuni hieman löysä, toki jo hieman johtuu kilometreistäkin (160t).
Mitään megamatalaa en meinaa laittaa (ei järkeä), vaan eibach:n vakainsatsin ja sachs iskarisarjan jossa mukana tulee eibach:n pro kit jouset.
Sacsn tuotenro on 118 354... (madallus n. -20 - -30mm)
Btw. saksan nettikaupasta oon tän satsin löytän halvimmillaan 787€. Suomessa huudetaan moisesta 1000 - 1200€. Ja eibach:n vastaava satsi (sachs:n iskareilla eli täsm. sama) vielä tyyriimpi.
Vakaajasatsikin lähtee sakuista alle 400€ kun täällä hinnat pyörii 600€ +- n€.
eikä lähetyskulut oo luokkaa ku 20-40€, painosta riippuen.
Mut ekan kappaleen kysäriin vastausta kaipailen.
Comment