tänään yritin laittaa e39 528ia:ta käyntiin... lupaili kovasti, muttei jostain syystä lähteny käyntiin. pakkasta oli -25, eli ei kuitenkaan ihan älyttömästi. auto on saksasta roudattu, eli ei lohkolämppäriä :(. apuvirrallakin yritin muuta ei onnannu... kertokaas viisaat missä vois olla vika?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 lupailee muttei lähde käyntiin
Collapse
X
-
Minä ainakin kokeilisin jäänestoo tankkiin... Mulla on kans joskus autot tehny samaa mutta yleensä ku on laittanu jäänestoo tankkiin nii hyvin on tominu.F85 X5M ´16
E91 335d (364hv/750nm)
E30 3xx s38 turbo(1082hv)
ex.F10 M5 Competition, 325tic M3look, 325i e36 coupe,350ia cabrio,M5 3.8 Nürburgring `92, E36 328i cabrio(power by Lysholm)
-
-
Originally posted by riparipa View Posttänään yritin laittaa e39 528ia:ta käyntiin... lupaili kovasti, muttei jostain syystä lähteny käyntiin. pakkasta oli -25, eli ei kuitenkaan ihan älyttömästi. auto on saksasta roudattu, eli ei lohkolämppäriä :(. apuvirrallakin yritin muuta ei onnannu... kertokaas viisaat missä vois olla vika?
Comment
-
-
Originally posted by Bmw_xXx View PostMinä ainakin kokeilisin jäänestoo tankkiin... Mulla on kans joskus autot tehny samaa mutta yleensä ku on laittanu jäänestoo tankkiin nii hyvin on tominu.
Kyllä se päivemmällä ilman lauhduttua sitten lähti lopulta sahailemalla käyntiin. Huomisaamua silmälläpitäen on nyt jäänestot tankissa ja freesi akku konehuoneessa
Comment
-
-
lukasin koodit. sanoo:
202 Lambda regulation limit exceeded Oxygen sensor 1
Bank 1 Cylinder 1-3; after catalytic converter
Ei muita koodeja...
Eikai lambdan tuhoutuminen pitäs käynnistysongelmaa aiheuttaa?
Tarkemmin ku miettii ni looginen vikakoodi, jos muutama pytty pimeenä.
Mut kyllä ny ihmetyttää ku ei mitää havaintoa alkuperäsestä viasta???
Comment
-
Comment