En löytänyt vastausta tähän niinpä pitää kysäistä. Eli auto on facelift E39 Touring M-Sport alustalla. Mahtuuko raapimatta pyörimään E38:n vanteet (etu 8x18 ET20 ja taka 9,5x18 ET25). Edessä ei ongelmaa, mutta tuo taka arveluttaa. :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mahtuuko E38:n vanteet E39:iin
Collapse
X
-
Kyllä mahtuu täysin ongelmitta sopivilla renkailla. Mutta huomioi, että E38 ja E39 on eri kokoinen keskireikä! Eli joudut sorvaamaan vanteiden keskireikiä isommaksi!
235/40/18 + 265/35/18 on varmaan ongelmattomin yhdistelmä?All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
-
-
Originally posted by Juhis View PostKyllä mahtuu täysin ongelmitta sopivilla renkailla. Mutta huomioi, että E38 ja E39 on eri kokoinen keskireikä! Eli joudut sorvaamaan vanteiden keskireikiä isommaksi!
235/40/18 + 265/35/18 on varmaan ongelmattomin yhdistelmä?Last edited by JNIJNI; 17-02-2007, 11:04.G21 LCI 330e xDrive 2022
E93 M3
Comment
-
-
Originally posted by Juhis View PostKyllä mahtuu täysin ongelmitta sopivilla renkailla. Mutta huomioi, että E38 ja E39 on eri kokoinen keskireikä! Eli joudut sorvaamaan vanteiden keskireikiä isommaksi!
Comment
-
-
Originally posted by Max View PostEikös E39:ssä ole pienempi tuo keskireikä kuin E38:ssa? Eli jos E38 vanteen laittaa E39:iin, niin vanteita ei tarvitse sorvata vaan pitää laittaa sopiva soviterengas ettei vanne pääse heilumaan :thinkE39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostNo eikun juuri toisinpäin.
Comment
-
-
Originally posted by Max View PostNo mihinköhän bemuun nuo minun kesävanteet on tarkoitettu, kun niissä pitää olla soviterenkaat ku ne on tuossa minun E39:ssä? Minä olen kyllä luullut et ne on alunperin tarkoitettu juuri E38:iin ja sit soviterenkaiden avulla ne saa sopimaan E39:iin... :think
Jos tarvitset E39:ssasi vanteisiin soviterenkaita, niin vanteesi on varmasti jotkut pilipali tarvikevanteet. Tai kyllä joissain BBS:n vanteissakin voi olla eräänlaiset sovitteet mukana. E38:n alkuperäisvanteet ne eivät taatusti ole.All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Originally posted by Juhis View PostKäytännössä kaikissa muissa 5x120 jaolla olevissa BMW:n malleissa on pieni keskireikä, paitsi E39 mallissa. E38:ssa on pieni keskireikä. Saman kokoinen, kuin esimerkiksi E36 ja E46. Tämä on 100% varma tieto.
Jos tarvitset E39:ssasi vanteisiin soviterenkaita, niin vanteesi on varmasti jotkut pilipali tarvikevanteet. Tai kyllä joissain BBS:n vanteissakin voi olla eräänlaiset sovitteet mukana. E38:n alkuperäisvanteet ne eivät taatusti ole.
Comment
-
Comment