Osaisiko joku heittää osanumeroa tms Calixin tai Defan säteilylämmittimestä mikä menisi tohon ämmäläiseen?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 M5 säteilylämmitin?
Collapse
X
-
Originally posted by muggo View PostV8:n (535/540) sätelylämmittimet?
Comment
-
-
F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
-
Originally posted by 540iAV8 View Post
Originally posted by Stone View PostOnko varma tieto? Olen ymmärtänyt vahingossa toisin...-- Official member of BTCF-Sauna Team --
Save the World, Fuck The Fuel EconomyVitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!
Comment
-
-
Noniin nyt siis faktaa!
autona E39 M5 -00 ei facelift
sain juuri asennuksen valmiiksi eli kyseessä on DEFAn vastukset 881 ja 871
881 asennetaan vänkärin puolen lohkoon ja sopii siihen aivan heittämällä kuten myös kiinnikerautakin passaa moottorin tukipalkin pultin alle (kuten asennusohjeessa sanottiin).
871 asennetaan kuskin puolen lohkoon ja tätä joutu hiukan muotoileen ala nurkasta uusiksi koska ottaa kiini johonkin turhanpäiväseen pultinpaikkaan, mutta hyvin pienelä viilauksella mahtuu. n.2 milliä hioo reunasta pois sentin matkalta niin mahtuu, kuperala viilala tuli just passeli kolo. kannattaa ensin sovittaa ja kattoa se kohta tarkemmin mistä viilaa. kiinnitysrauta passas kuiten kohalleen tällekkin puolelle (pyöristin kuiten vähä reunoja), tulee yhen pakosarjan mutterin alle.
asennus sinänsä oli helppo mut tilaa on VÄHÄN!
ps: kädet täynä naarmuja...BMW M5 -00
Comment
-
-
Originally posted by mauritius bleu View PostNoniin nyt siis faktaa!
autona E39 M5 -00 ei facelift
sain juuri asennuksen valmiiksi eli kyseessä on DEFAn vastukset 881 ja 871
881 asennetaan vänkärin puolen lohkoon ja sopii siihen aivan heittämällä kuten myös kiinnikerautakin passaa moottorin tukipalkin pultin alle (kuten asennusohjeessa sanottiin).
871 asennetaan kuskin puolen lohkoon ja tätä joutu hiukan muotoileen ala nurkasta uusiksi koska ottaa kiini johonkin turhanpäiväseen pultinpaikkaan, mutta hyvin pienelä viilauksella mahtuu. n.2 milliä hioo reunasta pois sentin matkalta niin mahtuu, kuperala viilala tuli just passeli kolo. kannattaa ensin sovittaa ja kattoa se kohta tarkemmin mistä viilaa. kiinnitysrauta passas kuiten kohalleen tällekkin puolelle (pyöristin kuiten vähä reunoja), tulee yhen pakosarjan mutterin alle.
asennus sinänsä oli helppo mut tilaa on VÄHÄN!
ps: kädet täynä naarmuja...///MADE IN FINLAND
sigpic
TÄLLÄ HETKELLÄ NIMISSÄ OLEVAT:
E30 SEDAN IX M-TECNIC II
F32 COUPE PERFORMANCE
F31 TOURING XDRIVE M-SPORT
Comment
-
-
Originally posted by mauritius bleu View PostNoniin nyt siis faktaa!
autona E39 M5 -00 ei facelift
sain juuri asennuksen valmiiksi eli kyseessä on DEFAn vastukset 881 ja 871
881 asennetaan vänkärin puolen lohkoon ja sopii siihen aivan heittämällä kuten myös kiinnikerautakin passaa moottorin tukipalkin pultin alle (kuten asennusohjeessa sanottiin).
871 asennetaan kuskin puolen lohkoon ja tätä joutu hiukan muotoileen ala nurkasta uusiksi koska ottaa kiini johonkin turhanpäiväseen pultinpaikkaan, mutta hyvin pienelä viilauksella mahtuu. n.2 milliä hioo reunasta pois sentin matkalta niin mahtuu, kuperala viilala tuli just passeli kolo. kannattaa ensin sovittaa ja kattoa se kohta tarkemmin mistä viilaa. kiinnitysrauta passas kuiten kohalleen tällekkin puolelle (pyöristin kuiten vähä reunoja), tulee yhen pakosarjan mutterin alle.
asennus sinänsä oli helppo mut tilaa on VÄHÄN!
ps: kädet täynä naarmuja...
Comment
-
-
Originally posted by m5 lemans View PostValitettavasti menin itse asentamaan ns putkilämmittimen omaan M5:seen . Kaikki X5:sen palikat oli jo tilattu mutta asentajan kanssa muutetiinkin plänejä. Kiva kuulla että muilla on käytännön kokemusta asiasta. Tod näk revin sen putkilämmittimen hel****iin.
Tosin nykyään viisastuneena pidän molemmat ämmäni tallissa talven yli!///MADE IN FINLAND
sigpic
TÄLLÄ HETKELLÄ NIMISSÄ OLEVAT:
E30 SEDAN IX M-TECNIC II
F32 COUPE PERFORMANCE
F31 TOURING XDRIVE M-SPORT
Comment
-
-
Hmm, mene ja tiedä jos se putkilämmitin estää vednkiertoa. Olen kuullut sekä kyllä että ei. Se mitä mua ottaa eniten päähän on se että ei se putkilämmitin todellakaan lämmitä koko konetta. Lisäksi se sekoittaa kaikki anturit. JOS yrittää käynnistää konetta heti niin se ai käynnisty. "Kone" luulee että se on lämmin vaikka ainoastaan näköjään anturin kohdalla. Jos taas laittaa virran päälle ja antaa sen olla noin 5-10 sekuntia (nesteen alkaa sitten näköjään kiertää) niin asteet (mittarin mukaan) putoaa just ja just siniselle. Sitten taas kuin auto on käynnissä niin ei kestä montaa sekunttia niin mittari "putoaa" niin että se on vaan millin verran sinisellä vasemmalta katsottuna. Mielestäni ei tässä ole mitään järkeä --> säteilylämmittimet alle vaan, "maksoi mitä maksoi".
Comment
-
-
Originally posted by m5 lemans View PostHmm, mene ja tiedä jos se putkilämmitin estää vednkiertoa. Olen kuullut sekä kyllä että ei. Se mitä mua ottaa eniten päähän on se että ei se putkilämmitin todellakaan lämmitä koko konetta. Lisäksi se sekoittaa kaikki anturit. JOS yrittää käynnistää konetta heti niin se ai käynnisty.
Hyvä kun muistutit tuosta, eli varsinkin noissa kasikoneissa on tosiaan toi antureitten aiheuttama tyhjäkäynti ongelmakin. Eli ongelmana on, kun vesi alkaa kiertään ja ei ole lämmennyt tasaisesti, joten anturit säätelee eri syöttöarvoja vituralleen.
Säteilijät alle vaan!///MADE IN FINLAND
sigpic
TÄLLÄ HETKELLÄ NIMISSÄ OLEVAT:
E30 SEDAN IX M-TECNIC II
F32 COUPE PERFORMANCE
F31 TOURING XDRIVE M-SPORT
Comment
-
Comment