Announcement

Collapse
No announcement yet.

Etuvalopäivitys & osan tunnistusta E39 vm.96

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • EOL
    Bimmer Rookie
    • Jul 2006
    • 175
    • Kankaanpää, Finland

Etuvalopäivitys & osan tunnistusta E39 vm.96

Elikkäs mulla on tuollainen vm.96 540 saksasta tuotu ja nyt hommasin nuo Bmw:n Orginal "Hella Angeleyes käy facelift 2000" elikkäs noi ei ilmeisesti mene ihan suoraan paikalle vai onkos jollain parempaa tietoa??
    Ja sit kun mulla on apukuskin puolella konetilassa ihan siin etuvalon kohdalla niin jokin mötikkä siit lähtee letku coolerille ja sit siit mötistä nousee rautanen putki ylös päin missä on päässä ihmeellinen jokin metallinen mutteri millä se putki on suljettu siit päästä ja sit siellä alhaalla on myös jokin liitin kiinni minne menee sähköä osaako joku kertoa mikä tämä voisi olla??
    Kun eka bemari vasta minulla niin ei oikein tietoa ole viel.
  • Aksu|
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2003
    • 1063

Originally posted by EOL View Post
    Ja sit kun mulla on apukuskin puolella konetilassa ihan siin etuvalon kohdalla niin jokin mötikkä siit lähtee letku coolerille ja sit siit mötistä nousee rautanen putki ylös päin missä on päässä ihmeellinen jokin metallinen mutteri millä se putki on suljettu siit päästä ja sit siellä alhaalla on myös jokin liitin kiinni minne menee sähköä osaako joku kertoa mikä tämä voisi olla??
    Kun eka bemari vasta minulla niin ei oikein tietoa ole viel.
    Veikkaisin että tuo on ilmastoinnin kuivain.
    EX:
    328CiA -99
    525tdsA -98
    525i -93
    316i -95
    Peugeot 405Mi16 -89, 106GTi -98, 306GTi -00, 306 GTi-97

Comment

• EOL
      Bimmer Rookie
      • Jul 2006
      • 175
      • Kankaanpää, Finland

Ok elikkä siit lähtee sellainen metallinen putki suoraan ylös ja se taipuu kun koittaa vääntää. Ihan sen takia kyselen kun nuo uudet valot niin juuri tuo putki on yhden liittimen tiellä et uskaltaako sitä vääntää hieman sivumpaan?

Comment

• veku
        Bimmer Enthusiast
        • May 2005
        • 6324
        • P-Pohjanmaa

Ok elikkä siit lähtee sellainen metallinen putki suoraan ylös ja se taipuu kun koittaa vääntää. Ihan sen takia kyselen kun nuo uudet valot niin juuri tuo putki on yhden liittimen tiellä et uskaltaako sitä vääntää hieman sivumpaan?

Jep ilmastoinniin kuivan se on..kyllä sitä sen verran uskaltaa vääntää että saat valot asennettua.
        Tämän "pikku väännön" moni täällä joutunut tekeen
        F11 M550D
        E39 M5
        F26 3.0 Da M-Sport
        E61 535D M-Sport

Comment

• EOL
          Bimmer Rookie
          • Jul 2006
          • 175
          • Kankaanpää, Finland

Kyllä kyllä no se on hyvä sit että se "pieni vääntö" on ihan ok. Mutta sit sellanen et mulla on muutama liitin erilainen kuin noissa uusissa valoissa eli tuohon jotkin välipiuhat tarvitaan ja mistähän sellaiset saisin?

Comment

• Max
            Bimmer Fanatic
            • Mar 2003
            • 994
            • Kotona

Kyllä kyllä no se on hyvä sit että se "pieni vääntö" on ihan ok. Mutta sit sellanen et mulla on muutama liitin erilainen kuin noissa uusissa valoissa eli tuohon jotkin välipiuhat tarvitaan ja mistähän sellaiset saisin?
            Merkkiliikkeestä taitaa löytyä ja ainakin KL-varaosasta löytyy nuita Hellan piuhoja...

Comment

• EOL
              Bimmer Rookie
              • Jul 2006
              • 175
              • Kankaanpää, Finland

Vastus??

Millain kun tuossa jostain topicista luin et noihin angel eyes rinkuloihin on jotku laittanut vastuksen väliin ettei rinkulat pala niin onko E39 sama homma et sellanen pitäs johkin laittaa? Kuun siin mistä luin oli kyse E36.

Comment

• Piplis
                Bimmer Fanatic
                • Aug 2006
                • 292
                • Kerava

Millain kun tuossa jostain topicista luin et noihin angel eyes rinkuloihin on jotku laittanut vastuksen väliin ettei rinkulat pala niin onko E39 sama homma et sellanen pitäs johkin laittaa? Kuun siin mistä luin oli kyse E36.
                Facelift -päivitykseen et tarvitse kuin sen johtosarjan, sekä valojen alapuolelle tulevan kannatinmuovin.

Mitään erillisiä lisävastuksia ei tarvitse. Olisikohan ollut kyse irrallaan olevista angel eyeseista?
                *-06 e46 330CiA Cabriolet*

Comment

• EOL
                  Bimmer Rookie
                  • Jul 2006
                  • 175
                  • Kankaanpää, Finland

Jeps näin itsekkin ajattelin et niiden adapteri johtojen pitäisi riittää. Ja tosiaan voi olla et siin oli kyse jostain erillisistä renkaista olis tarvinnut tarkemmin lukea ehkäpä.

Comment

• Hemi
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2004
                    • 18880
                    • Pirkanmaa

Ja sitten varovasti sen "väänön" kanssa. Nimittäin jos se ilmastoinnin täyttöputki murtuu/katkeaa juuresta, niin melkoisen kovapaineiset ilmastoinnin täyttönesteet tulee kohti artistia.

Comment

• Max
                      Bimmer Fanatic
                      • Mar 2003
                      • 994
                      • Kotona

Itse käytin apuna tuon alumiiniputken taivuttamiseen tällaista "työkalua". Maksoi vain reilun euron ja näin varmistuin että putki ei katkea tms...

Comment

Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎