Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 523iA -96 yhä "puoliautomaatti"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kpieska
    Newbiemmer
    • Feb 2007
    • 4
    • Oulu

    E39 523iA -96 yhä "puoliautomaatti"

    Lauhdutin ja suodatin vaihdettu ja uutta öljyä laitettu sisään noin 8 l. Tarkistutin öljyn määrän uudelleen, kun lootan lämpötila noin 38C. Öljy oli jokseenkin kirkasta ja hajutonta, ei palaneen käryä. Sen jälkeen auto käyntiin, vaihteiden siirrot ja lisäöljyä meni korkeintaan 2 desiä. Auto ulos ja toiminta kuten aiemminkin: S2 ja R toimivat, tosin hiukan viiveellä, ikäänkuin aluksi ei olisi riittävästi paineita. Parin sekunnin odotuksen jälkeen vaihde ikäänkuin lonksahtaa päälle, minkä jälkeen vasta kannattaa kaasuttaa. Kun vauhtia on 30 km/h, voi vaihtaa D:lle ja kaikki pelaa hienosti seuraavaan pysähdykseen asti. Voisiko sittenkin olla jotain häikkää elektroniikassa tai magneettiventtiileissä?
  • WSE1
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 3242
    • Suomusjärvi

    #2
    Onkohan linjapaineet liian pienet tyhjäkäynnilllä, elikkä öljypumpussa probleemia, jos kerran pelaa kunnolla silloin kun moottorissa on kierroksia.

    Comment

    Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎