Lauhdutin ja suodatin vaihdettu ja uutta öljyä laitettu sisään noin 8 l. Tarkistutin öljyn määrän uudelleen, kun lootan lämpötila noin 38C. Öljy oli jokseenkin kirkasta ja hajutonta, ei palaneen käryä. Sen jälkeen auto käyntiin, vaihteiden siirrot ja lisäöljyä meni korkeintaan 2 desiä. Auto ulos ja toiminta kuten aiemminkin: S2 ja R toimivat, tosin hiukan viiveellä, ikäänkuin aluksi ei olisi riittävästi paineita. Parin sekunnin odotuksen jälkeen vaihde ikäänkuin lonksahtaa päälle, minkä jälkeen vasta kannattaa kaasuttaa. Kun vauhtia on 30 km/h, voi vaihtaa D:lle ja kaikki pelaa hienosti seuraavaan pysähdykseen asti. Voisiko sittenkin olla jotain häikkää elektroniikassa tai magneettiventtiileissä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 523iA -96 yhä "puoliautomaatti"
Collapse
X
Comment