Voiko 98 malliseen 520 i:hin (E 39 kori) pistää lastua, jolla saisi lisää tehoa. Jos, niin kuinka paljon se vaikuttaa, eli kannattaako toimenpide? Turbokoneissa se kuulemani mukaan lisää tehoa melko paljon, mutta tuokohan se yhtään lisää tehoa tällaiseen tavalliseen autoon? Onko joku laittanut ja millaiset ovat kustannukset, entä mikä on vaikutus pensankulutukseen?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kysymyksiä lastutuksesta? (E 39)
Collapse
X
-
Kysymyksiä lastutuksesta? (E 39)
Tuollaisilla olen tässä vuosien varrella ajellut.
Fiat 600 -71, Ford Cortina -72, Saab 99 -72, Bmw 316- 78, Bmw 315 -82, Bmw 316 -84, Bmw 316 -85, (Chevrolet Corvette -85 summercar, Toyota corolla -87, Nissan -87 wintercars), Bmw E34 (91), Corvette C4 (94). Porsche 911 Carrera 4S (07)
Now: Lamborghini Gallardo 2006
Bmw E39 520 i M5 look (98)
Tags: None
-
-
Originally posted by bmwbil View PostVoiko 98 malliseen 520 i:hin (E 39 kori) pistää lastua, jolla saisi lisää tehoa. Jos, niin kuinka paljon se vaikuttaa, eli kannattaako toimenpide? Turbokoneissa se kuulemani mukaan lisää tehoa melko paljon, mutta tuokohan se yhtään lisää tehoa tällaiseen tavalliseen autoon? Onko joku laittanut ja millaiset ovat kustannukset, entä mikä on vaikutus pensankulutukseen?
sanalla sanottuna : laita lämiskä kiinni ja takasi persetaskuun, ja jos tehoja halajat niin suosiolla vaihdat 528 tai isomman. kyllähän lastulla tehoja lisää saa vaan hyvin harvoin vapari koneesta senvertaa että maksais vaivan. turbo motit on sitten luku erikseen.
-
Comment