Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 - jarrut
Collapse
X
-
-
Originally posted by Ha2 View PostPitäis vaihtaa yhteen E39:iin eteen levyt ja palat. Onko tunnistinjohdon vaihdossa mitään ihmeellistä, esim. tarvitseeko akun napaa irroittaa tms? Levyt ja palat kyllä osataan vaihtaa mutta en oo ikinä vaihtanu tunnistinjohtoa.Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Jatketaanpa tähän, kun on näköjään tässä ketjussa tullu ennenki kyseltyä. Viimeksi kyseessä oli isän auto, nyt oma. Eli mulle on tulossa uudet kaikki levyt, palat ja palojen kuluneisuusanturit. Lähinnä kiinnostas vinkit liukutappien (ilmeisesti osa #8) puhdistukseen, kun en haulla (toimii taas miten toimii) löytänyt oikein mitään siitä. Jäänyt vaan mieleen joskus foorumia lueskellessa, että niille kannattas jotain tehdä, jos muutenkin jarruja remppaa.
Tai kysytäänpä oikeestaan näin, että mitä muuta kannattaa tehdä kuin pelkästään irrottaa vanhat ym. osat ja laittaa uudet tilalle? CRC Bräkleeniä mulla taitaakin olla pullo...E61 525d LCI
Comment
-
-
Originally posted by Vonsaku View PostEi motonetin jarruja!
Levyjä en tosin ole vaihtanut, mutta ainakin palat uskallan kyllä jatkossakin motonetistä hakeaE90 325i M-Sport -06
--------------------------
Ex: E36 325i Coupe -94
Ex: E39 523i -98
Comment
-
-
Kahteen e36:een vaihdettu MOTONETIN palat ja levyt ja käsijarrujen hilppeet eikä mitään ongelmia muutamankymmenen tuhannen aikana. Jälkimmäisellä tosin vain 5tkm.
Nyt pitäisi e39 tehdä sama ja tuskin linja muuttuu nytkään.
edit: Juu merkkihän ei mikään motonet ollut mutta kyeisestä puljusta osat haettu.Last edited by AMP; 20-05-2009, 07:42.e65 730d
Ex. e21 316,e30 316,e30 318i, e36 325i, e36 325i, e36 328i, e39 530d, e46 320ci, e46 316i...
Comment
-
-
Originally posted by Ha2 View PostJatketaanpa tähän, kun on näköjään tässä ketjussa tullu ennenki kyseltyä. Viimeksi kyseessä oli isän auto, nyt oma. Eli mulle on tulossa uudet kaikki levyt, palat ja palojen kuluneisuusanturit. Lähinnä kiinnostas vinkit liukutappien (ilmeisesti osa #8) puhdistukseen, kun en haulla (toimii taas miten toimii) löytänyt oikein mitään siitä. Jäänyt vaan mieleen joskus foorumia lueskellessa, että niille kannattas jotain tehdä, jos muutenkin jarruja remppaa.
Tai kysytäänpä oikeestaan näin, että mitä muuta kannattaa tehdä kuin pelkästään irrottaa vanhat ym. osat ja laittaa uudet tilalle? CRC Bräkleeniä mulla taitaakin olla pullo...
Satulan mäntä herkistellään pumppaamalla muutamaan kertaan ulospäin ja painamalla sisään. Suojakumista skeidat pois ja tarkistaa kunnon sekä kiinnityksen uraansa.
Satulatuen osat, joihin palat tukeutuvat putsataan teräsharjalla ja varovasti viilalla suoraksi. Kontaktipintoihin maun mukaan kupari-,alumiini, tai metallitonta tahnaa vastaavaan tarkoitukseen.
Navan kiinnityspinta levylle hiotaan ruosteettomaksi ja suoraksi. Pintaan vain ohut sipaisu vaseliinia.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Kysymys Hemille ja muille tietäjille.
Originally posted by Hemi View PostMistähän tällaisia "motonetin jarruja" saa, kun motonet ei niitä ainakaan myy?
Säilyykö jarru balanssi etu ja takapään kanssa normaalina.
Comment
-
-
Huh huh. 5,5 tuntia urakoitiin velipojan kans ja nyt on levyt ja palat vaihdettu kaikkien taiteen sääntöjen mukaan. Liu'ut putsattu ja rasvattu, kaikki vastinpinnat puhdistettu yms. yms. Jarrunestettä piti poistaa aika paljon, koska entiset jarrut oli ihan lopussa molemmista päistä.E61 525d LCI
Comment
-
-
mulle ilmeistyi moinen ongelma, että jarrut pelaavat normaalisti, anturit ja palat ehjät, nestettä riittävästi ja mittaristossa palaa punaisella jarrupalojan merkkivalo ja ajotietokone ilmoittaa että CHECK BRAKELINIGS. mistä sitä alkais vikaa siis etsimään? onko kellään ollut vastaavaa?BMW M535i 1986
Comment
-
-
Originally posted by jeppis View Postmulle ilmeistyi moinen ongelma, että jarrut pelaavat normaalisti, anturit ja palat ehjät, nestettä riittävästi ja mittaristossa palaa punaisella jarrupalojan merkkivalo ja ajotietokone ilmoittaa että CHECK BRAKELINIGS. mistä sitä alkais vikaa siis etsimään? onko kellään ollut vastaavaa?
Comment
-
-
Originally posted by jeppis View Postmulle ilmeistyi moinen ongelma, että jarrut pelaavat normaalisti, anturit ja palat ehjät, nestettä riittävästi ja mittaristossa palaa punaisella jarrupalojan merkkivalo ja ajotietokone ilmoittaa että CHECK BRAKELINIGS. mistä sitä alkais vikaa siis etsimään? onko kellään ollut vastaavaa?
Comment
-
Comment