Announcement

Collapse
No announcement yet.

Takapyöränlaakerin vaihto E39:tä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • okko
    BTCF Honorary Member
    • Apr 2005
    • 1763
    • Honkajoki

    Takapyöränlaakerin vaihto E39:tä

    Mahtuuko vetari tuleen pois, kun irroittaa tumpista ja avaa ison mutterin, vai pitääkö ottaa myös laakerikomponentti samalla. Pitääkö vetaria ottaa ylipäätään pois, kun vaihtaa laakerin. Uusi komponentti kädessä ja huomenna ruuvaamaan
    When you die, GOD will not ask how nice 7 you had... It doesnt matter i will tel him anyway

    Lopuksi. Löytyykö sinulle kuutta kantajaa...
  • aapok
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2003
    • 807
    • Liperi

    #2
    Itse en ainakaan irrottanut vetaria kun entiseen e39:iin vaihdoin molemman takapyöränlaakerit. Irrottaa vaan kaiken tarvittavan etupuolelta ja vetoakselin päässä olevan ison mutterin ja sit takapuolelta se laakeripesä on kiinni neljällä thorxilla, jotka sain avattua vetarin paikallaanollessa räikän jatkovarrella.
    -Aapo-

    520da touring Lci M-sport -07
    1600-2 -68 (kaveriprojekti)
    Chevrolet Avalanche LTZ -09
    Sea Ray 230 sundancer -94

    Comment

    • okko
      BTCF Honorary Member
      • Apr 2005
      • 1763
      • Honkajoki

      #3
      En saanut omaa hylsyä mahtumaan sinne väliin, joten otin vetarin pois tieltä. Lähti pois nätisti, kun otti iskarin alapään irti. Muuten ihan joutusa homma.
      When you die, GOD will not ask how nice 7 you had... It doesnt matter i will tel him anyway

      Lopuksi. Löytyykö sinulle kuutta kantajaa...

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎