Jep eli sellasta kyselisin, että millä kierroksilla porukalla vaihtaa toi bensasteppi isompaa kun kyseessä on täyskaasukiihdytys KD koko ajan pohjassa? Mulla ainakin kipuaa 6500rpm asti eli lähes rajoittimelle vissiin.
Kuuluukohan sen noin tehdä? Saavutetaanko paras kiihtyvyys niin, että kiihdytetään rajoittimelle asti ennen vaihtoa? Kyseessä oli siis 2 vaihteella kiihdytys kun ei näillä suomen rajoituksilla paljoa 3:lla enää vedetä 6500rpm.
En sitten tiedä vaihtaako aemmin jos vain käyttää KD:n pohjassa aluksi ja pitää sitten kaasun pojassa mutta niin, että KD nappi ei kuitenkaan ole pohjassa. Tohon tarvii kyllä vähän herkistyttää nilkan lihaksia kun vanhana manuaalimiehenä aina menty nilkka suorana
Mites kokeneemmat tekee noi kiihdytykset, kun ei aina viittis rajottimellekaan huudattaa? esim. kiihdytät kakkosella sinne ~5800rpm ja sitten pitäisi saada isompaa ja jatkaa kiihdyttämistä kolmosella...
Kuuluukohan sen noin tehdä? Saavutetaanko paras kiihtyvyys niin, että kiihdytetään rajoittimelle asti ennen vaihtoa? Kyseessä oli siis 2 vaihteella kiihdytys kun ei näillä suomen rajoituksilla paljoa 3:lla enää vedetä 6500rpm.
En sitten tiedä vaihtaako aemmin jos vain käyttää KD:n pohjassa aluksi ja pitää sitten kaasun pojassa mutta niin, että KD nappi ei kuitenkaan ole pohjassa. Tohon tarvii kyllä vähän herkistyttää nilkan lihaksia kun vanhana manuaalimiehenä aina menty nilkka suorana
Mites kokeneemmat tekee noi kiihdytykset, kun ei aina viittis rajottimellekaan huudattaa? esim. kiihdytät kakkosella sinne ~5800rpm ja sitten pitäisi saada isompaa ja jatkaa kiihdyttämistä kolmosella...
Comment