Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 M5 kytkin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tontsa
    Bimmer Fanatic
    • May 2003
    • 201
    • Uusimaa

    E39 M5 kytkin

    Eli kytkin olis uusittava ja US-Partsilla olis ilmeisesti vähän kestävämpi paketti.
    Joku orgaaninen kytkin tms. Ongelmana on että vauhtipyörää pitäis jotenkin modifioida.

    Onko kellään tietoa tästä modesta.Eivät osanneet kertoa US-Partsilla...

    Ja mikäköhän paikka olis hyvä tekemään koko rempan Helsingin alueella?

    Vai pitäiskö tyytyä vain alkuperäiseen kytkimeen....
    Audi S3 -07

    Ex: Skoda 120, Opel Kadett -68, Ford Taunus L -76,
    Ford Escort LX -84, Ford Sierra -85, Toyota Carina 2 -88,
    Toyota Celica GT -89, Toyota Corolla Si -94, Toyota Celica/Supra -84,
    BMW 730i -89, Audi S4 -92, Toyota Corolla -89,
    BMW 530dA -00, Audi S3 -07
  • Keimo
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2003
    • 2032
    • Kekkoslovakia

    #2
    Originally posted by Tontsa View Post
    Eli kytkin olis uusittava ja US-Partsilla olis ilmeisesti vähän kestävämpi paketti.
    Joku orgaaninen kytkin tms. Ongelmana on että vauhtipyörää pitäis jotenkin modifioida.

    Onko kellään tietoa tästä modesta.Eivät osanneet kertoa US-Partsilla...

    Ja mikäköhän paikka olis hyvä tekemään koko rempan Helsingin alueella?

    Vai pitäiskö tyytyä vain alkuperäiseen kytkimeen....
    Orgaaninen kytkin?

    Comment

    • exodus
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2003
      • 774
      • Oulu

      #3
      Originally posted by Keimo View Post
      Orgaaninen kytkin?
      piti uteliina googlata; täällä on myös aiheesta mainintaa:

      Comment

      • mauritius bleu
        Bimmer Rookie
        • May 2004
        • 75
        • Rajalla

        #4
        ootko muuten käyny merkkipajala kysyyn mitä kustantaa koko hoito?

        nii ja kannattaa lukasta tuota www.m5board.com ja panet hakukoneeseen "clutch" nii alkaa juttua tuleen! itellekkin oon aatelu että tilaisin uuen jämymmän kytkimen valmiiks vaikka ei tuo vanha VIELÄ ainakaan luista, mutta kai sen on vaan ajan kysymys koska alkaa slippaamaan kun nuita juttuja lukee... ja tosiaan hyvissä ajoin kun vaihtaa niin säästyy tuo vauhtipyörän uusiminen!
        Last edited by mauritius bleu; 03-04-2007, 02:27. Reason: lissää juttua
        BMW M5 -00

        Comment

        • Tontsa
          Bimmer Fanatic
          • May 2003
          • 201
          • Uusimaa

          #5
          Aika lailla Amerikan tavaraa tuolla käsitellään... Joka toisella tuntuu jotain ongelmaa olevan aftermarket kytkinten kanssa.
          Taitaa olla turvallisinta laittaa orkkis ja vaihtaa sit taas 20tkm jälkeen :(

          Paja on vielä hakusessa,pitäis löytää pätevä nyrkkipaja,kun Laakkosen ja Metro-Auton maine on mitä on.
          Audi S3 -07

          Ex: Skoda 120, Opel Kadett -68, Ford Taunus L -76,
          Ford Escort LX -84, Ford Sierra -85, Toyota Carina 2 -88,
          Toyota Celica GT -89, Toyota Corolla Si -94, Toyota Celica/Supra -84,
          BMW 730i -89, Audi S4 -92, Toyota Corolla -89,
          BMW 530dA -00, Audi S3 -07

          Comment

          • m5 lemans
            Bimmer Rookie
            • Oct 2005
            • 190
            • espoo

            #6
            Olen itsekin seurannut m5board keskusteluja, ja onhan mielipiteet aika mustavalkoisia. Mullekin on tod.näk. vaihto tulossa ennemin kuin myöhemmin, ja en ole pystynyt päättämään mitä tehdä (orkkis vai ei). Tod näk ei.

            Itse tilasin entiseen Bemuun ('01 530 "Kimi") uuden Evo II kytkimen G-Powerilta http://www.g-power.de, ja se toimi ihan hyvin. Metro-Auto tampereella asensi sen.

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎