Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39:n etupenkin irroitus?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tiukka Temekki
    Bimmer Rookie
    • Feb 2007
    • 54
    • Espoo

E39:n etupenkin irroitus?

Terve,

Pitäisi saada penkki pois jotta voisin vaihtaa lauenneen turvavyön kiristinpanoksen. Eilen tuli näperrettyä hämärässä tallissa pitkään, ymmärtämättä heti että miten penkki irtoaa. Vaikuttaa siltä että istuintaso ylös, ja kallistus taakse, niin etureunan kiskojen pultit tulevat tarjolle, ja muutenkin työ saattaisi olla tässä asennossa helpoin aloittaa(?)

Onko näppärämpää irrottaa kiskoineen, kuin että alkaisi irrottaa itse penkin ruuveja? Olin näkevinäni että kiskon yllä on pieni poikittaisputki jonka sisällä lienee syvällä jonkin kokoinen torx- tai kuusiokoloruuvi(, ja näistä kai itse penkin saa irti ilman kiskojen irroittamista?)

Auttakaa miestä mäessä.
    - VW LT varastettu
    - Fiat Ducato kolaroitu
    - Hyundai H-1 haisee koiralle
    - Alfa 159 kolariprojekti kesken
    - MB ML, se on sentään ehjä!
    *** seuraava auto taas BMW, muista ei ole mihinkään

Privaviestejä luen HARVOIN, joten kun tarvitsee ottaa kontaktia:
    Teemu, 050-4413222
  • buksin-1
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2003
    • 4592
    • Keski-Pohjanmaa

Originally posted by tiukka Temekki View Post
    Terve,

Pitäisi saada penkki pois jotta voisin vaihtaa lauenneen turvavyön kiristinpanoksen. Eilen tuli näperrettyä hämärässä tallissa pitkään, ymmärtämättä heti että miten penkki irtoaa. Vaikuttaa siltä että istuintaso ylös, ja kallistus taakse, niin etureunan kiskojen pultit tulevat tarjolle, ja muutenkin työ saattaisi olla tässä asennossa helpoin aloittaa(?)

Onko näppärämpää irrottaa kiskoineen, kuin että alkaisi irrottaa itse penkin ruuveja? Olin näkevinäni että kiskon yllä on pieni poikittaisputki jonka sisällä lienee syvällä jonkin kokoinen torx- tai kuusiokoloruuvi(, ja näistä kai itse penkin saa irti ilman kiskojen irroittamista?)

Auttakaa miestä mäessä.
    Penkki kiskoineen päivineen (4 + 1 (turvavyö) torxia nro 50) on helpoin tapa
    Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
    Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
    SISUSTAT modaukset

Comment

• superb
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2005
      • 2827

Originally posted by tiukka Temekki View Post
      Terve,

Auttakaa miestä mäessä.
      Siis ekaksi irti turvavyön korkeudensäätövaijeri, tiiraile sitä takaata, sitten ruuvaat samalla turvavyön alapultin irti, olisko tx50 ollut..
      Sitten vaan kiskojen päältä muovit pois ja torxit pois, 2kpl edessä ja 2 kpl takana.
      Noi muovit sit irtoaa ehjinä jos käyttää aikaa niiden irroitukseen, muuten ne tulee palasina pois..

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎