Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39: raakaoven kalustusjärjestys (--> lukko, kahva, lasinnostinmekanismi)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tiukka Temekki
    Bimmer Rookie
    • Feb 2007
    • 54
    • Espoo

    E39: raakaoven kalustusjärjestys (--> lukko, kahva, lasinnostinmekanismi)

    Terve,

    miten olikaan raakaoven kalustamisjärjestys? Sain taannoin pitkällisen tuskailun jälkeen purettua sähkölukon, oven ulkokahvan ( - on muuten tuskallinen liukukiskosysteemi), ja sitten ikkunostimen, mielestäni järjestys oli tämä - ehkä(?)
    Miten kannattaa pistää takaisin kasaan? Eli järjestystä kyselen, kun purkujärjestys on nyt mielestäni kadonnut kaiken muun projektiahdistuksen keskellä. Tietty kaikkihan menee päinvastaisesti, mutta..

    Nostimesta pari kysymystä: mistä tietää että lasi ja nostin on varmasti oikein asennettu. Tietty voi pistää oveen piuhat kiinni ja kytkimen kiinni, mutta pelottaa jos nostin on vähän vinossa ja lasi ei liu´u alas ihan oikeaa linjaa. Ei ole kiva risahdusten saattelemana vääntää lasketuvaa lasia rikki, nostimen tehdessä työtä keskettyä. Onko tällaista vaaraa olemassa, kai lasilla on lopulta ihan kohtuullinen vääntöjäykkyys ja nostimen turvamekanismi pysäyttää lasin jos tulee liikaa vastusta (, myös alaspäin laskettaessa)?

    Tätä se on, ensikertalainen lasinnostimen kimpussa. Jos joku tietää näihin juttuihin hyvät jipot, olisin kiitollinen jaetusta tiedosta! Fiksuin tapa lienee ottaa apukuskin puoli auki ja vakoilla kaikki pulttien, ruuvien ja kannattimien sijoitukset vielä uudelleen.
    Last edited by tiukka Temekki; 13-04-2007, 11:28. Reason: Kieliasuviilausta
    - VW LT varastettu
    - Fiat Ducato kolaroitu
    - Hyundai H-1 haisee koiralle
    - Alfa 159 kolariprojekti kesken
    - MB ML, se on sentään ehjä!
    *** seuraava auto taas BMW, muista ei ole mihinkään

    Privaviestejä luen HARVOIN, joten kun tarvitsee ottaa kontaktia:
    Teemu, 050-4413222
Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎