Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 varashälytin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • guppe
    Newbiemmer
    • Apr 2007
    • 29
    • home

    e39 varashälytin

    eli, ostin tommoisen -96 523sen ja hämmästyksekseni siinä ei ole keskuslukitus kaukosäädöllä. niinpä ajattelin nypätä vanhasta koslasta varashälyttimen ohjaamaan keskuslukitusta, laiskana miehenä ajattelin asentaa sen takakonttiin jotta säästyy turhilta johdotuksilta kun liittää se takaluukun keskuslukitusmoottoriin. ONGeLMA: sinne menee neljä johtoa ruskea,harn/vihr,harm/rusk,valk/rusk mihin näistä piuhoista laitan hälyttimen sulkeva ja avaavan piuhan?
    paino on voimaa, ylipaino on ylivoimaa
  • Lalli69
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2004
    • 209
    • Panttila Capital of Kurikka

    #2
    Yleis mittari käteen ja mittaamaan.
    Yhteen tulee jatkuva virta, yks' on maa ja kaks' muuta avaus ja sulku pulssit.
    Jatkuvan ja maan löytää helposti ja kaveri kääntelemään ovia lukkoon ja auki, niin löytyy loputkin.
    Pelkällä virtakynälläkin toki pärjää.
    E38 740iA

    Comment

    • guppe
      Newbiemmer
      • Apr 2007
      • 29
      • home

      #3
      yleismittarilla ensimmäisenä niitä piuhoja kokeilinkin, lukemat olivat niin outoja etten niistä päässyt oikeen selvyyteen. sittemmin huomasin että lukkopesästä lähtee kolme piuhaa pitänee seuraavaksi mitata niitä josko ohjaus tapahtuisi sieltä ja voisi hälyttimen pihat liittää sinne
      paino on voimaa, ylipaino on ylivoimaa

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎