Ajatuksena oli vaihtaa turbolta noin taka-akselin kohdalle asti 1 putkella olevaan putkistoon.
Onkos moista kukaan tehnyt?
Auttoiko kattien poisto paljon?
up. anyone? alko itteäki kiinnostaa vähän avarampi ja katiton putkisto..blocketissa oli yks 530d suoralla putkella ja äänet ei kyllä ollu pahatkaan mitä nyt vähän suhisi..
tuossa mun vanha projekti. Äänet hyvinkin kohdallaan mutta todellinen tehollinen vaikutus varmaan aika pientä. uusi ohjelma + e60 530d ahdin gt2260v + cooleri + putki=249hv ja 580nm joskus muinoin.
tuossa mun vanha projekti. Äänet hyvinkin kohdallaan mutta todellinen tehollinen vaikutus varmaan aika pientä. uusi ohjelma + e60 530d ahdin gt2260v + cooleri + putki=249hv ja 580nm joskus muinoin.
aikasta näpsäkät vääntölukemat oliko manu vai auto? huutaa tieten x5:sen kytkintä kaveriks..
aikasta näpsäkät vääntölukemat oliko manu vai auto? huutaa tieten x5:sen kytkintä kaveriks..
e: niin joo ei satu ääninäytettä löytyyn?
Vääntöä saatiin mukavasti, mutta ei tohtinu oikein alhaalla käyttää. Manuaali kyseessä. Niin ja autolla oli ajettu vaivaiset 500Tkm kun nuo modit tehtiin . Kestäviä pelejä. Menot loppui vasta hiekkarekan tullessa päälle.
Mulla on katin jälkeen suora 2,5" putki perälle asti, äänet muhkeat
Omaani askarreltiin tänään turbolta asti 3" ilman yhtään katalysaattoria ja vakio peräpönttö jäi ainoaksi vaimentimeksi. Eikä tullut ääntä saatika kulkupuoltakaan.
Mulla on katin jälkeen suora 2,5" putki perälle asti, äänet muhkeat
sama täällä ja pientä murinaa oikeestaan vaan tyhjäkäynnillä ja matalilla kierroksilla vedättäessä.. Oikeestaan muuta hyötyy ollu kun että muutama kilo painoo vähemmän
Kattihan näissä on se suurin vaimennin, loput pöntöt hoitaa lähinnä statistin roolia näissä. Sit ku katin poistaa, niin aletaan miettii miten sais mörköä vähä piiloon.
Omaani askarreltiin tänään turbolta asti 3" ilman yhtään katalysaattoria ja vakio peräpönttö jäi ainoaksi vaimentimeksi. Eikä tullut ääntä saatika kulkupuoltakaan.
Nyt tuli askarreltua loppupätkäkin uusiksi.
Eli nyt on turbolta lähtien koko putki 3" RST ilman yhtäkään kattia tai kunnollista vaimenninta. Ainut vaimennin tuollainen 5" JDM tyylinen läpivirtaava reikäputkipönttö.
Ööö... Hurjat äänet. Sisu tulee ensimmäisenä mieleen.
Sehän näissä on mukavaa, että äänet ei kuitenkaan oo järkyttävän kovat, kun hyrrä vaimentaa.
Ei kellää ois jääny tota loppuputkea nurkkiin, sitä alkuperäistä? :think
Kun itellä tekis mieli tehdä tämän näköinen: http://koti.mbnet.fi/pro-ht/Kuvat/bm...0dat%20003.jpg tosta lopusta, en vaa viitti tota orkkista raiskata.
Tai ei siitä tarvis olla ku liitoksesta joku matka taaksepäin.
BMW 520d Touring '06 314tkm BMW 530D Touring '99 552tkm BMW 320da Touring '02 427tkm Volvo V70 D5 '02 Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment