Ruper tänää sammuilee aina risteyksiin menossa tai muuten vauhtia hidastaessa. Ihan kuin automaatti loota ei vaihtais pienemmälle:think Mitä halvattua nyt tapahtu?? Niin ja vuosimallihan on -99.
e39 540 outo sammumis ilmiö...
Collapse
X
-
Jos ei selkeästi ole laatikosta tuo niin veikkaisin itse kampiakselin asentotunnistimen anturia. Oma 540ia (E34) sammuili kanssa loppuvaiheessa kun hiljensi / tuli risteyksiin, kun tuo oli menossa rikki.Exät E21/316, E28/525E, E34/540ia, E46/328ia, R1200S, K100RT/M, K100RS/SE, E38/728ia ja K1200S
-
Tein testejä ja taas ollaan pikkasen viisaampia.. Nimittäin tosta pirssistä on maffi hiipunu jo aikaisemmin ja tänään putsailin sitä cleanerilla kun pitäs lähtee reissuun kun se on aina pikkasen auttanu nykimiseen(2kertaa). Ilmeisesti nyt sit tapahtu jotain kummaa ja se ei pelitä enää lainkaan. Otin taas liittimen irti ja kas kummaa rupes toimii... Ei se sit ollutkaan lootasta vaan se vitun maffi taas
Uudenkin oon tilannu siltä ruotsin Davidiltä mut ei oo kuulunu mitää kyselyistä huolimatta.. Palaa pinna...!
Comment
-
Onko sulle nyt sitte selvinny oliko se se maffi vai mikä? Tänään itellä alko sama homma, tai ihan aluksi aamulla aloin ohittaan yhtä autoa ja löin tinin tiskiin niin ajotietokone alko herjaan "engine failsafe program". Ajoin tien sivuun ja käynnnistin auton uudelleen, niin se ongelma katos. Sitten käväsin kotona ja jatkoin matkaa niin teki just samoin ku sulla, sammu aina ku pysähty vaikka liikennevaloihin. Ihan niinku tekis jos ajas manuaalilla ja jarruttas vaan vaihde päällä eikä painas kytkintä, vähän nytkähtää ja sammuu. Ja auto oli myösin 540iA -99.
Comment
-
En enää tiedä mitää varmaa nimittäin sain vaihdettua uuden maffin mut ongelmat jatkuu. Ilmeisesti pitäs käyttää toi pirssi vikakoodien purussa jos se "nollais" ton ongelman. Mut nappaa se liitin irti niin sillä se vaivan alkuperä selviää. Mulla ainakin rupes toimii paremmin. Mutta ihme kun toi uus maffi ei tuntuis pelittävän vaikka vian olen mielestäni siihen paikallistanut.. Sanokaa nyt oikeesti joku että tarviiko toi käyttää siel nollauksessa minkä jälkeen toi rupee pelittää kunnolla??Originally posted by taikuri View PostOnko sulle nyt sitte selvinny oliko se se maffi vai mikä? Tänään itellä alko sama homma, tai ihan aluksi aamulla aloin ohittaan yhtä autoa ja löin tinin tiskiin niin ajotietokone alko herjaan "engine failsafe program". Ajoin tien sivuun ja käynnnistin auton uudelleen, niin se ongelma katos. Sitten käväsin kotona ja jatkoin matkaa niin teki just samoin ku sulla, sammu aina ku pysähty vaikka liikennevaloihin. Ihan niinku tekis jos ajas manuaalilla ja jarruttas vaan vaihde päällä eikä painas kytkintä, vähän nytkähtää ja sammuu. Ja auto oli myösin 540iA -99.
Comment
-
ASIA RATKAISTU... Vika oli tarvike maffissa joka ei jostain syystä toiminut vaikka oli samalla varaosa numerolla ja kaikki täsmäsi. Sain tänää alkuperäisen pulikan autoon ja kas.. rupes toimii...! Tosin tarvitsi koodien purun ekana toimiakseen mutta hälläväli NYT TOIMII
Comment
Comment