Voi kuulostaa tyhmältä kysymykseltä: Jos vanne on 8x18" niin millaisella ET-luvulla olevia vanteita voi vielä käyttää muuttumatta liian tunigin näköiseksi? Eli mikä on optimi ulkonäön kannalta? Tuleeko ET10 jo kovinkin lokasuojan pintaan? Tällä hetkellä vanne on ET15 ja tuntuu että viisi milliä ei muuttaisi asetelmaa vielä kovin radikaalisti?
Homman nimi on nimittäin sellainen, että minulla on tuossa yhdet 8x18" vanteet, jonka keskireikä on 76, ja ET20. Auton keskireikähän on 74,1, joten tarvitsisin 1,9mm soviterinkulat. Tuttu on töissä nykyaikaisessa koneistamossa, ja voisi sorvata minulle samalla sellaiset keskittävät spacerit, jossa on samalla tuo 1,9mm sovite. Eli spacerin läpi menisi E39-sopiva 74,1mm reikä, ja toisella puolella olisi 76mm huuli vannetta varten. Nyt vain pitäisi päättää, että mikä olisi spacerille sopiva paksuus. Ajattelin että onko 10mm liian paha, jolloin ET-luvuksi tulisi 10.
Eikös nuo kannata alumiinista teetättää?
Homman nimi on nimittäin sellainen, että minulla on tuossa yhdet 8x18" vanteet, jonka keskireikä on 76, ja ET20. Auton keskireikähän on 74,1, joten tarvitsisin 1,9mm soviterinkulat. Tuttu on töissä nykyaikaisessa koneistamossa, ja voisi sorvata minulle samalla sellaiset keskittävät spacerit, jossa on samalla tuo 1,9mm sovite. Eli spacerin läpi menisi E39-sopiva 74,1mm reikä, ja toisella puolella olisi 76mm huuli vannetta varten. Nyt vain pitäisi päättää, että mikä olisi spacerille sopiva paksuus. Ajattelin että onko 10mm liian paha, jolloin ET-luvuksi tulisi 10.
Eikös nuo kannata alumiinista teetättää?
Comment