Auto on vuoden 97 520i bensakoneella ja kilometrejä tullut 180t. Auto on toiminut kuin unelma ja lähtenyt aina laakista käyntiin. Vein auton eilen valtuutetulle AD-korjaamolle jousien vaihtoon ja kun tänään menin sitä hakemaan ei se käynnisty pihasta! Kaikki valot syttyy mittaristoon, pyörittää minkä kerkiää mutta ei starttaa! Bensa ei haise ja sitä on puoli tankkia, ei silti edes "hörähdä" kertaakaan...
Koska auto on vieläkin kyseisen paikan huoltamon/korjaamon pihalla en päässyt sitä paremmin tutkimaan, mutta onko seuraavat ajatukset ihan pähkähulluja??
1. Koska asentaja sanoi ajaneensa auton sen 5-metriä ulos tallista on bensaa pakko ollut olla. Voiko hän olla vahingossa irroittanut pumpun liittimen penkin alta/nostaessa autoa rutistaa putkia tukkoon? Linjassa olisi kuitenkin ollut sen verran bensaa että tuon 5-metrin matkan olisi pystynyt ajamaan.
2. Voiko pumppuu pettää yhtäkkiä ilman varoitusta? Eli toimii täydellisesti-ei toimi ollenkaan?
3. Voiko asentotunnistin mennä ilman varoitusta?
Tuli myös foorumia selaillessa tuo ajonesto mieleen, mutta pyörittääkö se silloin ja mikä yleisimmin sieltä pettää?
Sama mies ennenkin laittanut autojani ja kaikki mennyt hyvin. Ja hinnat erittäin kohtuullisia, esim nyt tehty iskarien+jousien vaihto merkkiliikkeessä 420€, AD-korjaamolla 150€
Olisin kiitollinen kaikista pikaisista vinkeistä, en lähde vielä auton 10-kilometrin päähän hinaamaan pistokkeeseen mulkkujen arvosteltavaksi...
Koska auto on vieläkin kyseisen paikan huoltamon/korjaamon pihalla en päässyt sitä paremmin tutkimaan, mutta onko seuraavat ajatukset ihan pähkähulluja??

1. Koska asentaja sanoi ajaneensa auton sen 5-metriä ulos tallista on bensaa pakko ollut olla. Voiko hän olla vahingossa irroittanut pumpun liittimen penkin alta/nostaessa autoa rutistaa putkia tukkoon? Linjassa olisi kuitenkin ollut sen verran bensaa että tuon 5-metrin matkan olisi pystynyt ajamaan.
2. Voiko pumppuu pettää yhtäkkiä ilman varoitusta? Eli toimii täydellisesti-ei toimi ollenkaan?
3. Voiko asentotunnistin mennä ilman varoitusta?
Tuli myös foorumia selaillessa tuo ajonesto mieleen, mutta pyörittääkö se silloin ja mikä yleisimmin sieltä pettää?
Sama mies ennenkin laittanut autojani ja kaikki mennyt hyvin. Ja hinnat erittäin kohtuullisia, esim nyt tehty iskarien+jousien vaihto merkkiliikkeessä 420€, AD-korjaamolla 150€

Olisin kiitollinen kaikista pikaisista vinkeistä, en lähde vielä auton 10-kilometrin päähän hinaamaan pistokkeeseen mulkkujen arvosteltavaksi...
Comment