jeps toden totta kannattaa vaihtaa nuo kun ei se nyt mikään maailman pahin remontti ole ,vaikka vittumainen onkin mutta potkua ainakin on kivaa saada lisää..omani oli niin huonossa jamassa ,että oli tiiviste katkennut joten ei ollut ihme kun kiihtyi kuin 520:nen eikä paljoa jaksanut poltella ratasta mutta asia nytten korjattu
mun pitäis tohon e39 -97 540i:hin vaihdella joku päivä tuo keskustelua herättänyt "kuskin puolen tiiviste" tiivisteet lojuu kaapissa kun ei saa itsestään sen verran irti perkele itse maksoin tiivisteestä 35e lahden mega-autosta.mulla ei kyllä öljy haise yms.mutta kun on pikkusen tiputellut niin se riittää!
Voiko toi pitää paikkansa että vuotava venakopan tiiviste voi tiputella pyttyjä pelistä :think
Venakopan tiiviste vuotaa tulppien päälle, jossain vaiheessa se kumisuojus alkaa päästää öljyä tulppiin ja sytytys huononee tai hetkellisesti loppuu.
Itselläni teki tätä kun antoi hieman voimakkaammin kaasua, huomasi varsin selkeästi kun tehoja katosi ja kone alkoi täristämään varsin voimakkaasti, varsinkin tyhjäkäynnillä. Vaihdoin tiivisteet ja ongelma poistui
Sain tiivisteen vaihdettua ja voi pojat,että oli mulkku homma...
oli se pikkasen tihkunu öljyä sen keskitiivisteen välistä tulppien monttuihin,en päässy perkele vaihtamaan tulppia kun en mukaan tullut ottaneeksi!No ne vaihdetaan kohta ajankohtaishuollon yhteydessä ja mikä tärkeintä,tiiviste on vaihdettu ja vieläpä se mulkumpi puoli!
E36 95 316i Sedan
E39 97 540i Touring
E46 99 320Ci Coupe
E53 01 X5 4,4 V8
E65 05 730d
F10 11 523i Sedan
F90 08 320i Sedan
Sain tiivisteen vaihdettua ja voi pojat,että oli mulkku homma...
oli se pikkasen tihkunu öljyä sen keskitiivisteen välistä tulppien monttuihin,en päässy perkele vaihtamaan tulppia kun en mukaan tullut ottaneeksi!No ne vaihdetaan kohta ajankohtaishuollon yhteydessä ja mikä tärkeintä,tiiviste on vaihdettu ja vieläpä se mulkumpi puoli!
nonniin hieno homma ,että sait vaihdettua eikös ollutkin aika mul*ku homma ,mutta nytkun vielä saat uudet tulpat niin on kiva päristellä kun on kaikki hevoset kotona
Itse sain tänään vaihdettua vänkärin puoleisen tiivisteen ja voin vain kuvitella kuinka vittumainen on vaihtaa tuo kuskin puoleinen tiiviste jos se kerran on vielä vittumaisempi vaihtaa mitä tämä vänkärin puoleinen..:think
Noh huomenna tuo selviää kuinka vittumainen se on vaihtaa,täytyy vain käydä ensin ostamassa pieni hylsysarja..
Nyt: VW Golf 1.4 TSI 118kW -10
ex E39 535iA -97
sekä x määrä riisikippoja
Comment