Löytyiskö tähän apua? Pitäisi saada MID irti ja volume nappulan takka löytyvää Torxia saan kyllä käännettyä, mutta MID ei hievahdakaan. Olen yrittänyt kammeta ruuvarilla reunasta, vetää pihdeillä volumetapista samaan aikaan torxista kääntäen. Ei liikahdakkaan. Torx lukitus kääntyy n. 90 astetta mutta tuntuu epämääräisen löysältä. Kuuluuko sen olla löysä vai voisiko se mekanismi olla poikki?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 MID ei irtoa
Collapse
X
-
E39 MID ei irtoa
BMW F30 330e LCI
Buick Riviera 455cid -71
Volvo V70 mk III - Ex
Jaguar F-Pace - Ex
Camaro 3gen - Ex
Subaru Levorg - Ex
Volvo V60 - Ex
Porsche 924 - Ex
BMW 1502 -76 - Ex
The Best or Something - Ex
BMW e39 540iA touring - Ex
BMW e34 525iA touring - Ex
BMW e34 520i -Ex
etc.....Tags: None
-
-
Originally posted by patu View PostLöytyiskö tähän apua? Pitäisi saada MID irti ja volume nappulan takka löytyvää Torxia saan kyllä käännettyä, mutta MID ei hievahdakaan. Olen yrittänyt kammeta ruuvarilla reunasta, vetää pihdeillä volumetapista samaan aikaan torxista kääntäen. Ei liikahdakkaan. Torx lukitus kääntyy n. 90 astetta mutta tuntuu epämääräisen löysältä. Kuuluuko sen olla löysä vai voisiko se mekanismi olla poikki?
-
-
Originally posted by patu View PostLöytyiskö tähän apua? Pitäisi saada MID irti ja volume nappulan takka löytyvää Torxia saan kyllä käännettyä, mutta MID ei hievahdakaan. Olen yrittänyt kammeta ruuvarilla reunasta, vetää pihdeillä volumetapista samaan aikaan torxista kääntäen. Ei liikahdakkaan. Torx lukitus kääntyy n. 90 astetta mutta tuntuu epämääräisen löysältä. Kuuluuko sen olla löysä vai voisiko se mekanismi olla poikki?
-99 mallissa irroitus samalla tavalla kuin -97:ssa.Last edited by Juize; 26-01-2012, 15:28.i20 iX xdrive 40 -22, Sophisto Grey Brilliant Effect
ex G31 530e -20 lci M/// -Sport , Phythonic Blue Metallic
ex G31 520D -18 M/// -Sport , Blue Stone Metallic
ex F11 530D -14, Jatoba Metallic
ex E39 530iA -03, M/// Sport individual Orinoco Metallic
Comment
-
-
Originally posted by Dunky View PostEiköhän patu ole vajaassa viidessä vuodessa saanut MID:n irtiMutta jos tämä haulla jollekkin vastaan tulee niin....
i20 iX xdrive 40 -22, Sophisto Grey Brilliant Effect
ex G31 530e -20 lci M/// -Sport , Phythonic Blue Metallic
ex G31 520D -18 M/// -Sport , Blue Stone Metallic
ex F11 530D -14, Jatoba Metallic
ex E39 530iA -03, M/// Sport individual Orinoco Metallic
Comment
-
-
Palataanpa tähän eli miten kaksirivinen MID irroitetaan, jos lukitusmekanismi on rikkoutunut?
Olen yrittänyt päästä alakautta, eli purkanut lämmönsäätöyksikön pois, ja sitten yrittänyt pitkällä ohuella puuvimeisselillä vapauttaa kielen, mutta eipä ole osunut oikein kohdalleen.
Korostan siis sitä, että normaali metodi torxia tai kuusiokoloavainta käyttäen ei nyt toimi, sillä joku aikaisempi omistajista on ilmeisesti onnistunut rikkomaan koko sen vastakappaleen, johon avain normaalisti laitettaisiin. Nyt esim. 10 cm:iä pitkä ruuvimeisseli menee suoraan läpi, eikä mikään ota vastaan ...
Pitääkö alkaa purkamaan kojelautaa, sivupaneeleja vai mitä pitäisi yrittää seuraavaksi?BMW 520dAT -08 LCI ///M-sport
BMW 320dA -09
Comment
-
Comment