Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 farkku, lattia märkä

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M535iM
    Bimmer Rookie
    • Mar 2006
    • 60
    • Vantaa

e39 farkku, lattia märkä

Auto kun on suht tuore mulla niin kysellään pikkuisen ennen kuin tutkitaan. ("searssilla" kun en onnistunut löytää infoa!) Eli ongelma, toissa yönä kun "pikkuisen" satoi pääkaupunkiseudulla niin tänä aamuna huomasin että takajalkatilan matto oli oikealta puolelta täysin litimärkä , muut paikat oli täysin kuivat, olisiko ehdotuksia mistä vesi ui sisään? pari kertaa olen tiskannut auton normaalisti päältä ja olen tarkistanut onko matot pysyneet kuivina! kuivina ovat pysyneet mutta nyt on jostain päässyt vesi sisään, auto seisoo parkissa about muutaman asteen peräpää alempana! kiitti etukäteen jos jollain infoa!
    316 -77 (1982->1986)
    325 -86 (1986->1987)
    m535i -86 (1987->2007)
    528it -01 (2007->
  • jbu
    Bimmer Rookie
    • Feb 2007
    • 70

En nyt muista missä tästä oli juttua(ulkolainen bmw-saitti) mutta tää on ihan tiedossa oleva vika. Itselläni on samaa vaivaa mutta en ole vielä sitä korjannut/tutkinut. Se meni jotenkin näin, että ovipahvin takana on jokin muovikalvo, joka ajan myötä irtoaa liimauksistaan ja päästää valuvan veden väärälle puolelle. Se ohjautuu oven ja oviaukon alareunan välistä takalattialle. Itse tuon totesin kerran autopesussa, että sieltä se tosiaan tulee ja kastelee takamatot. Vettä saa tosin tulla aika kovaa ennen kuin se valuu yli. Aina ei edes pesutilanne saa sitä tulvimaan.
    -jbu

Comment

• Axu83
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2004
      • 601
      • Vantaa

Onko lasit kiinni? Lasinnostajat on kertakäyttökamaa.. :/
      E91 330dA LCI MSport 82tkm *for sale*
      E92 325i Black Coupe 51tkm *sold*
      Listen, and understand. That terminator is out there. It can't be bargained with.
      It can't be reasoned with. It doesn't feel pity, or remorse, or fear.
      And it absolutely will not stop, ever, until you are dead.

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎