Enemmin käytetty alkuperäinen kun joku noname tarvike.
E39 523 katalysaattori
Collapse
X
-
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Sellanen et se kestää vähä pitempää ku seuraavaan katsastukseen😄 jos joltain löytyy niin saa tarjota!Originally posted by Muurahainen View PostKuinka vähän sen pitää olla ajettu? On tuossa ollut ihan toimivia kattena +400tkm kohdallakin.
Yleensä on jokin syy miksi katti luovuttaa.
En tiedä niiden käyttöiästä. Pitäshän ne kestää melkein yhtä pitkään kun autokin.kosteus ne yleensä tappaa.kannentiiviste vuotaa tai sytytysongelmia ym..Ei oo sellasia tietääkseni ollu itsellä.
Comment
-
Juu, ei voi suositella. Itsellä sattui toimimaton motonetistä, sain kyllä reklamoitua ja rahat aseenuksineen pois. Tosin ajoaika loppui ja muuta säätöä aiheutti. Tukkoinen oli myös, suorituskyky tippui selkeästi vs keraaminen. Eikä auttanut kikkailut e85 n. 50% tankissa, eikä tulpat. Tilasin Alvadista keraamisen katin, niin päästöt 0:ssa 420tkm ajettuun.Originally posted by Mike_sss View PostOnko kokemusta motonetin hitsattavista tarvikekateista?
Viime keväänä tuli sellanen vaihdettua kun pomppas päästöistä katsastuksessa.
Nyt on taas CO ja HC vähän koholla.Eikai ne noin lyhyt ikäisiä voi olla?Jotain paskaahan ne taitaa olla niinkun motonetin halvat osat yleensä
Muita keinoja kun katin vaihto?
Meinasin kokeilla jos laittas 95e10 tankiin ja vaihtas tulpat..Ja pitää ilmeisesti olla tosissaan kuuma putkisto mitattaessa?
Lambdat on ehjät eikä imuvuotoja ole.
Auto on -98 joten katti melko takana.---- Bee äm dapl juu ----
Comment
Comment