Announcement

Collapse
No announcement yet.

Puskurin suojalistan korjaus (E39)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • E39-530A
    BTCF Member
    • Feb 2007
    • 933
    • Espoo

Puskurin suojalistan korjaus (E39)

Vetelinpä tuossa unenpöpperössä aurinkolasit päässä (seliseli) vähän takapuskurin sivusta betonipilariin. Ja auto tuli prkl eilen juuri kestovahauskäsittelystä.

Eli tuli sellainen nirhauma puskurin suojalistaan. Naarmut eivät kai mitenkään kohtuuttoman syviä ole, mutta väri ainakin lähti. Mitenkähän tuon saisi edes tyydyttävän näköisesti ja ainakin pysyvästi korjattua? Sivelläänkö tuohon vain jotain paikkamaalia vai ruvetaanko sähläämään kaikenlaisilla muoveille tarkoitetuilla ainella? Mistä saa? Ja mitähän ainetta se pari senttiä leveä suojalista oikein on? Auton väri on muuten sellainen metallin vaaleanvihreä.
    E92 335iA -08

---
    ex E34 540iA -93
    ex E90 325iA -05
    ex E39 530iA -00
    ex Toyota Avensis
    ex 4x Toyota Corolla (-83 -> -03)
  • buksin-1
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2003
    • 4592
    • Keski-Pohjanmaa

Originally posted by E39-530A View Post
    Vetelinpä tuossa unenpöpperössä aurinkolasit päässä (seliseli) vähän takapuskurin sivusta betonipilariin. Ja auto tuli prkl eilen juuri kestovahauskäsittelystä.

Eli tuli sellainen nirhauma puskurin suojalistaan. Naarmut eivät kai mitenkään kohtuuttoman syviä ole, mutta väri ainakin lähti. Mitenkähän tuon saisi edes tyydyttävän näköisesti ja ainakin pysyvästi korjattua? Sivelläänkö tuohon vain jotain paikkamaalia vai ruvetaanko sähläämään kaikenlaisilla muoveille tarkoitetuilla ainella? Mistä saa? Ja mitähän ainetta se pari senttiä leveä suojalista oikein on? Auton väri on muuten sellainen metallin vaaleanvihreä.

Itse lista (muovia) uutena ei paljoa maksa kaupassa, mutta maalaus...
    Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
    Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
    SISUSTAT modaukset

Comment

• E39-530A
      BTCF Member
      • Feb 2007
      • 933
      • Espoo

Originally posted by buksin-1 View Post
      Itse lista (muovia) uutena ei paljoa maksa kaupassa, mutta maalaus...
      Näin arvaan. Siksi tahtoisin sen itse jollain siistillä ja kohtuullisen helpolla tavalla korjata, jos se nyt on mahdollista.
      E92 335iA -08

---
      ex E34 540iA -93
      ex E90 325iA -05
      ex E39 530iA -00
      ex Toyota Avensis
      ex 4x Toyota Corolla (-83 -> -03)

Comment

• thejuha
        Bimmer Rookie
        • Jun 2006
        • 45

Juuri itse korjautin saman listan. Hionta ja pakkelia - tää oli vielä halpaa. Mutta se maali siihen päälle oli se kallis osa. Mutta naarmut on poissa toistaiseksi. Varmaan niitä pikkunaarmuja tulee pian, mutta isot on nyt poissa.

Pitäisi keksiä jostain halpa ja hyvä maalaaja, niin vois vaikka maalata koko auton

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎