Elikkäs ongelmana on, että tiputtaapi diisseliä siitä liittimen juuresta, mikä menee polttoainesuodattimelle, niin miten sen liittimen saa oikein irti? Yritin painella sitä klipsua ja vetää liitintä irti, mutta ei onnistunut, onkos siihen saatavana tiivistesarjaa, vai meneekö koko liitin/letku vaihtoon?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 530d vuotaa löpöä p.suodattimen liittimestä
Collapse
X
-
Itse olen ihmetellyt aina samaa kun olen vaihtanut suodatinta. Vielä ei ole mulle selvinnyt kuinka liitokset aukeaa ja suodatin on vaihtunut nostamalla koko tötsää sen verran että suodattimen saa irti.
Helvatan tiukassa ne liitokset on jos niiden on tarkoitus klipsua painamalla js liitoksesta vetämällä lähteä, tuntuu että jos vielä lisää voimaa niin osa on vainaa - sen verran on liitoksen osat alkaneet taipua. Voi olla että on vaan tullut oltua turhan kainoe61 535d
Comment
-
-
Originally posted by Macc View Post10/98 on tuo oma, siis ei se siitä suodattimen kohdalta vuoda, vaan tuosta hatun kohdalta, tuosta kuvasta katsottuna taemmasta lähdöstä
Originally posted by jms-btcf View PostItse olen ihmetellyt aina samaa kun olen vaihtanut suodatinta. Vielä ei ole mulle selvinnyt kuinka liitokset aukeaa ja suodatin on vaihtunut nostamalla koko tötsää sen verran että suodattimen saa irti.
Helvatan tiukassa ne liitokset on jos niiden on tarkoitus klipsua painamalla js liitoksesta vetämällä lähteä, tuntuu että jos vielä lisää voimaa niin osa on vainaa - sen verran on liitoksen osat alkaneet taipua. Voi olla että on vaan tullut oltua turhan kainoLast edited by Clavurion; 21-09-2007, 16:15.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Comment