Hellou!
Kävipä tuossa niin että mun -98 523iA otti ja hajos.
Eli ajelin yks päivä töistä kotiin kun kuulin konehuoneesta päin pienen ikään kuin napsauksen johonka en kiinnittänyt siinä vaiheessa huomiota.
Kotipihaan kun pääsin niin huomasin että kone meinaa hyytyä ja lämmöt punasella.
No ei muuta kuin kone sammuksiin konepelti ylös jäähdyttelemään.
Sammutin auton D-vaihde päällä ja kuinka ollakaan nyt auto luulee kokoajan että D-vaihde on päällä koska mittaristossa palaa D.
Vaihteet kuitenkin pelaa mekaaniseti täysin normaalisti.
Tästä syystä auto ei starttaa ollenkaan joten tuon lämpöjen nousuun johtaneen vian paikallistaminen on vaikeaa.
Auto on tällä hetkellä Bemulla Tuusulassa jossa ollaan aivan sormi suussa tämän asian kanssa.
Asentaja oli ottanut vesipumpun irti ja epäili ettei vesipumpussa olisi vikaa.
Mitähän h-vettiä mun autolle on oikein tapahtunut?
Vikakoodeissa oli ollu jotain herjaa laatikon väylä häiriöstä.
Auton joutuu ilmeisesti taluttamaan merkkikorjaamon letkunpäähän?
Kävipä tuossa niin että mun -98 523iA otti ja hajos.
Eli ajelin yks päivä töistä kotiin kun kuulin konehuoneesta päin pienen ikään kuin napsauksen johonka en kiinnittänyt siinä vaiheessa huomiota.
Kotipihaan kun pääsin niin huomasin että kone meinaa hyytyä ja lämmöt punasella.
No ei muuta kuin kone sammuksiin konepelti ylös jäähdyttelemään.
Sammutin auton D-vaihde päällä ja kuinka ollakaan nyt auto luulee kokoajan että D-vaihde on päällä koska mittaristossa palaa D.
Vaihteet kuitenkin pelaa mekaaniseti täysin normaalisti.
Tästä syystä auto ei starttaa ollenkaan joten tuon lämpöjen nousuun johtaneen vian paikallistaminen on vaikeaa.
Auto on tällä hetkellä Bemulla Tuusulassa jossa ollaan aivan sormi suussa tämän asian kanssa.
Asentaja oli ottanut vesipumpun irti ja epäili ettei vesipumpussa olisi vikaa.
Mitähän h-vettiä mun autolle on oikein tapahtunut?
Vikakoodeissa oli ollu jotain herjaa laatikon väylä häiriöstä.
Auton joutuu ilmeisesti taluttamaan merkkikorjaamon letkunpäähän?
Comment