memebuy23buy

E39 laturin merkkivalo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • exautisti
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2007
    • 1267
    • oulu

    #16
    Originally posted by exautisti View Post
    ja mulle kävi näin: akka oli lähdössä kauppaan ja kun starttasi nii kuului pamahdus ja laturin remmi hyppäsi pois paikaltaan eikä remmi ole poikki.....

    todennköisesti sieltä hajosi jotain mutta en ole vielä saanut selville mitä. löytyiskö jostain kuvaa miten ne remmit siellä kiertää. autona 530dat -00
    Itselle vastaten... sain tutkittua asian ja näky olevan kiristys rulla korvakko POIKKI!! Jälleen asiallista BMW laatua
    http://www.realoem.com/bmw/showparts...18&hg=11&fg=18 osa nro 7 alapäästä poikki.....v***u S****na prkl...
    -99 punane passatti

    https://www.nettiauto.com/bmw/535/9505964

    Tuikun softat
    Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
    BMW Maahantuonti ammattitaidolla
    Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
    Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..

    www.mcars.fi

    Kysy 041-5056506

    https://www.facebook.com/MCarsOulu/

    INPA DIS BMW Scanner VCDS OPCOM ,MB Star

    Webasto,BMW,VW,OPEL,MB Vikakoodinluvut,Koodaukset,N47 jakopää remontit.RAVENOL öljyt edullisesti

    Comment

    • Markku Nieminen
      Bimmer Rookie
      • Dec 2007
      • 34
      • Helsinki

      #17
      Moi,

      Itsellä 523 -96 ja ajettu noin 240 tkm. Millä kilometreillä laturi olisi hyvä vaihtaa, jos haluaa estää mahdollisen tienvarteen jäämisen. E34:sta kuluivat hiilet loppuun suurinpiirtein näillä metreillä, joten vaihto kannattaa varmaankin toteuttaa pikapuoliin...ettei käy kuten viimeksi.
      E39 525iA Touring -03
      ex: E39 523i -96
      ex: E34 520i -91

      Comment

      • Stiffi
        Bimmer Rookie
        • Jul 2005
        • 181

        #18
        Juuri samaisesta asiasta olisin kiinnostunut millä kilometreillä porukka on vaihdellut e39 latureita? Nim. ainaski maanantaina uuden akun ostoon
        Ex: e30 316 -88,e36 320 -96, e39 523ia -00,e34 520i Nyt e39 530i m-sport

        Comment

        • WSE1
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2006
          • 3242
          • Suomusjärvi

          #19
          Originally posted by Markku Nieminen View Post
          Moi,

          Itsellä 523 -96 ja ajettu noin 240 tkm. Millä kilometreillä laturi olisi hyvä vaihtaa, jos haluaa estää mahdollisen tienvarteen jäämisen. E34:sta kuluivat hiilet loppuun suurinpiirtein näillä metreillä, joten vaihto kannattaa varmaankin toteuttaa pikapuoliin...ettei käy kuten viimeksi.
          Tuollaista on vaikea ennakoida kun kaikki riippuu niin paljon käytöstä ajetaanko maantiematkaa tasaisilla kierroksilla ja vakaalla sähkönkulutuksella vai pieniä kaupunkipyrähdyksiä kaikki sähkölaitteet käytössä. Myös yksilöeroja ja yksilövikoja löytyy latureista, ei se ole aina sama paikka mikä sieltä hajoaa vaan latauksen loppumiseen voi olla useammanlaisia syitä (hiilet, käämitys, diodit, säädin ja laakerit joiden meno ei sinällään lopeta latausta heti (jollei laturi hirtä kiinni) vaan aiheuttaa ajan kuluessa jonkun muun mekaanisen vaurion laturiin.
          E39n vaihtolaturien hinnat vaihtelevat mallista riippuen 170-370€ välillä.

          Comment

          • heebo
            Bimmer Rookie
            • Dec 2005
            • 102

            #20
            e39 -97 523iA 244000km ja tänää porsi hiilet.
            huomenna purkaa että näkee mikä säätäjä siellä on ja paljon tulee kustantaa

            Comment

            • herja
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2003
              • 1649

              #21
              Veikkaan 20e.
              Retard Member

              Comment

              • Sniffi
                Bimmer Rookie
                • Oct 2008
                • 40
                • Kiuruvesi

                #22
                Originally posted by herja View Post
                Veikkaan 20e.
                veikkaus hyvä. valeon laturiin 144e

                Comment

                • peto2
                  BTCF Member
                  • Jan 2007
                  • 8282
                  • Järvikylä (Nakkila)

                  #23
                  Originally posted by Sniffi View Post
                  veikkaus hyvä. valeon laturiin 144e
                  ehkäpä asia ratkesi jo tuolloin reilu 3 vuotta sitten
                  F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                  ex:
                  E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                  Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                  Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                  Nakkaa privaa jos tarvetta.

                  Comment

                  • Sniffi
                    Bimmer Rookie
                    • Oct 2008
                    • 40
                    • Kiuruvesi

                    #24
                    jollain jos neuvoja löytyy niin kuuntelen. eli itellä on tuo säädin ehjä ja uudet hiilet, silti käynnistäessä latauksen merkkivalo palaa ja auto ei tunnetusti lataa. sitten ensimmäinen terävä monttu tai jarrutus, ja merkkivalo sammuu ja auto taas lataa normaalisti, yli 14. vm 2002 ja ajettu vaivaiset 215000. laturi on tuo valeo


                    edit: pakko oli nostaa ku ei löydy mitään viisasta

                    Comment

                    Working...
                    X