Etsin searchilla muita valovikoja, mutta löysin lähinnä vain sisävaloja koskevia juttuja, sekä valojen päällejäämisiä ym. Kaikki neuvot ovat tervetulleita!
Auto : E39 -96 528i sedan.
Ongelma: CC herjaa lähes kaikista valoista, vaikka kaikki polttimot toimivat : pitkät, sumarit , rekisterikilven valo ja kaikki takavalot. Lähivaloista en ole vielä kommenttia nähnyt (xenonit). Myös vilkut toimivat ajoittain niin kuin jokin polttimo olisi palanut, eli vilkuttaa nopeasti.
Autossa oli jo ostaessa LED-takavalot ja em. ongelmat. Takavaloissa ajovalot ovat ledeillä, muut tavallisilla polttimoilla. Vastuskikkaa on kokeiltu, mutta se ei hävittäny "Check tail lightsia", eikä muitakaan ongelmia. Ledittömillä valoilla en ole päässyt testaamaan. Periaatteessa nämä yhdet ledipiirit tuskin vaikuttavat näin radikaalisti koko valojärjestelmään, koska muihin valoihin menee suorat johdot niin kuin orggiksissakin?
Eli homma menee hyvin pitkälti niin, että mitä pitempään ajaa, sitä enemmän vikailmoituksia alkaa sadella. Käynnistyksessä/lyhyillä matkoilla saattaa huomautus tulla vain takavaloista (luultavasti johtuen ledeistä) ja loppumatkalla ei muita herjoja. Pidemmässä pyörityksessä ilmoituksia alkaa tulla ja useimmiten niistä suurin osa tulee kerralla. Kuoppiin ja töyssyihin ajolla voi olla vaikutusta.
Vilkut toimivat "auto kylmänä" hyvin, mutta pidempään ajettuna vilkuttaa jatkuvasti tiheään, kaikki polttimot palavat edelleen.
Eli oma veikkaus on, että joku moduli/ohjainyksikkö/CC:n osa vetelee viimosiaan. Jos/kun auton käyttöajalla on merkitystä, asiaan voi vaikuttaa vaikka em. vikakandidaattien kuumeneminen. Töyssyihin ajo taas puoltaisi hapettunutta/irrallaan olevaa liitinnippua. Missähän tällaisia tarkistamisen arvoisia moduleita/yksiköitä on? Eniten ärsyttää tuo nopea vilkutus, kun kaupungissa asuu..
Auto on muuten runsaasti varusteltu ja pelaa hienosti.
Auto : E39 -96 528i sedan.
Ongelma: CC herjaa lähes kaikista valoista, vaikka kaikki polttimot toimivat : pitkät, sumarit , rekisterikilven valo ja kaikki takavalot. Lähivaloista en ole vielä kommenttia nähnyt (xenonit). Myös vilkut toimivat ajoittain niin kuin jokin polttimo olisi palanut, eli vilkuttaa nopeasti.
Autossa oli jo ostaessa LED-takavalot ja em. ongelmat. Takavaloissa ajovalot ovat ledeillä, muut tavallisilla polttimoilla. Vastuskikkaa on kokeiltu, mutta se ei hävittäny "Check tail lightsia", eikä muitakaan ongelmia. Ledittömillä valoilla en ole päässyt testaamaan. Periaatteessa nämä yhdet ledipiirit tuskin vaikuttavat näin radikaalisti koko valojärjestelmään, koska muihin valoihin menee suorat johdot niin kuin orggiksissakin?
Eli homma menee hyvin pitkälti niin, että mitä pitempään ajaa, sitä enemmän vikailmoituksia alkaa sadella. Käynnistyksessä/lyhyillä matkoilla saattaa huomautus tulla vain takavaloista (luultavasti johtuen ledeistä) ja loppumatkalla ei muita herjoja. Pidemmässä pyörityksessä ilmoituksia alkaa tulla ja useimmiten niistä suurin osa tulee kerralla. Kuoppiin ja töyssyihin ajolla voi olla vaikutusta.
Vilkut toimivat "auto kylmänä" hyvin, mutta pidempään ajettuna vilkuttaa jatkuvasti tiheään, kaikki polttimot palavat edelleen.
Eli oma veikkaus on, että joku moduli/ohjainyksikkö/CC:n osa vetelee viimosiaan. Jos/kun auton käyttöajalla on merkitystä, asiaan voi vaikuttaa vaikka em. vikakandidaattien kuumeneminen. Töyssyihin ajo taas puoltaisi hapettunutta/irrallaan olevaa liitinnippua. Missähän tällaisia tarkistamisen arvoisia moduleita/yksiköitä on? Eniten ärsyttää tuo nopea vilkutus, kun kaupungissa asuu..
Auto on muuten runsaasti varusteltu ja pelaa hienosti.
Comment