Lastauslista pois ja sen alta löytyy pultit,ne irti ja takarengaskoteloista muoviklipsit pois ja vedät puskuria taaksepäin varovasti. Kun olet saannut sen raolle niin irroitat pdc antureiden piuhat puskurista ja homma valmis.
Lastauslista pois ja sen alta löytyy pultit,ne irti ja takarengaskoteloista muoviklipsit pois ja vedät puskuria taaksepäin varovasti. Kun olet saannut sen raolle niin irroitat pdc antureiden piuhat puskurista ja homma valmis.
Eli iltasella kävi niin että junnu-ooppeli tuli keveästi perään. Tuloksena näin pikaisesti katsottuna on että yksi PDC anturi rikki, pieni lommo takapuskurissa samaisessa kohdalla ja ehkä pientä irvotusta peräkontin ja puskurin välissä.
Tarkoitus olis mennä tarkastajalla käyttämään mutta onko tuossa takapuskurissa ja sen kiinnityksissä jotain 'herkkää osaa' tms. joka on voinut mennä rikki ja ei välttämättä nyt näy kun joka paikka on lunta täynnä - toki pitää sulatella lumet jne. ennen kuin menen käymään.
On sen verran pieni juttu (kait) että voisi ottaa rahana ja korjata itse mutta nyt pitää saada kaikki viat näkyviin.
Kiitti jo kommenteista.
PS. ooppelin keula meni ihan kurttuun - on se pehmee vs. biimeri
Kävi sama homma ku edellisellä postaajalla. Ooppeli täräytti liikennevaloissa perään. Päällepäin ei muuta näy kuin että takapuskurista maalit lähteny ja jonkinverran epämuodostunut. Tuola puskurissahan on noi törmäyksenvaimentimet ja jäljistä näkyy, että aika tapissa ovat käyneet. Onkohan noita tarpeen vaihdella tollasen tällin jälkeen?
Muistaakseni ainakin etupuskurin vaimentimet olivat ihan vaan jousitoimiset, joten tuskin kovin herkästi vaurioituisivat. Uskoisi takana olevan sama systeemi.
Comment