Announcement

Collapse
No announcement yet.

AIRBAG e39

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • futura
    Newbiemmer
    • Feb 2007
    • 10

    AIRBAG e39

    eli toi istuintunnistin matto ois tarkotus vaihtaa mistähän sen sais halvimmal?
    sit tarttis ton 20-pin kaapelinki saada jostai hommattuu:think

    ps. vinkit/kuvat maton vaihdost tervetulleit
  • superb
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2005
    • 2827

    #2
    As for a long detailed write-up, there won't be one. Rhett's heated seat retrofit is so detailed that it needs no improvement. Heated Front Seat Install - complete (MANY pics) by Rhett Just follow the instructions for the lower part of the seat. No need to take the back of the seat off, remove he

    Comment

    • kiraffi
      BTCF Member
      • Sep 2004
      • 427
      • Shangri'la / SYSMÄ

      #3
      Originally posted by futura View Post
      eli toi istuintunnistin matto ois tarkotus vaihtaa mistähän sen sais halvimmal?
      sit tarttis ton 20-pin kaapelinki saada jostai hommattuu:think

      ps. vinkit/kuvat maton vaihdost tervetulleit
      En tiedä saako noita tunnistin mattoja mistään Harakiri-basaareista, mutta bemarin orggis osana saat varmasti

      Matto: 65 77 6 949 788 ovh: 89€ /-09/98 asti
      Matto: 65 77 8 383 550 ovh: 90€ /09/98- eteenpäin

      JOS sporttijakkarat
      65 77 6 949 787 ovh: 90€

      Liitintä en jaksanut ruveta kaivelemaan, kysyt vaan suoraan siitä merkkitiskiltä sitä, liittimiä et ainakaan pimeiltämarkkinoilta saa
      Ajossa: Citroën Jumper h1l2
      Tallissa: E30 325 M-Tech 2 & E36 325 Coupé

      Ex:
      1x F30
      1x E60
      5x E36
      1x E34
      1x E46
      2x E30
      2x Toyota
      1x Ford
      1x Honda

      Comment

      • harald
        Bimmer Fanatic
        • Jun 2003
        • 252
        • Kaarina

        #4
        Originally posted by futura View Post
        eli toi istuintunnistin matto ois tarkotus vaihtaa mistähän sen sais halvimmal?
        sit tarttis ton 20-pin kaapelinki saada jostai hommattuu:think

        ps. vinkit/kuvat maton vaihdost tervetulleit
        Kunnon pitkänokkaiset pihdit (tai kahdet) ja asennusoluet, niin homma sujuu. Ilman muuta akku irti ekaks. Niit koukkuja kannattaa avata vaan just sen verran, et saa vedettyy ne pois -> helpompi laittaa takasin. Aikaa menee, mut sitä varten on oluet. Mielestäni kannattaa suosiolla ostaa uusi alkuperäisosa, ni ei tarvi sitten heti taas kattoo ku valo killittää mittaristossa.
        W204 C350 AMG
        Toyota Corolla 1.3XI 16V
        Ex: E39 530i M-Sport, E39 523i, E34 520i turbo, E30 320iM, E30 318i

        Comment

        • futura
          Newbiemmer
          • Feb 2007
          • 10

          #5
          juu eiköhän toi anturin vaihto onnistu ja ku muistaa oluet ni varmasti saa "jotai" aikaa
          mut sellanen kaapeli ois viä hakuses carsofti löytyis mut kaapeli puuttuu??

          Comment

          • joko
            Bimmer Enthusiast
            • May 2004
            • 1964
            • Seinäjoki

            #6
            Olikos tähän joku konsti jo olemassa et mitenkä voidaan huojata järjestelmää niin että se luulee et penkillä istuu kokoajan joku? Itellä on tuo matto kanssa ilmeisesti hajalla, kun vikaoodit käy kuittttaamassa niin seuraavankerran kun penkille istuu niin valo syttyy heti...
            F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
            W906 319 sprinter - 14

            Comment

            • peltone
              BTCF Member
              • Jan 2005
              • 8092
              • Willähde

              #7
              Originally posted by joko View Post
              Olikos tähän joku konsti jo olemassa et mitenkä voidaan huojata järjestelmää niin että se luulee et penkillä istuu kokoajan joku? Itellä on tuo matto kanssa ilmeisesti hajalla, kun vikaoodit käy kuittttaamassa niin seuraavankerran kun penkille istuu niin valo syttyy heti...
              Ja tähän heitän kysymyksen jota on puitu monessa topicissa.
              Miksi näin täytyy tehdä? Miksi halutaan pelleillä turvallisuuden kanssa?
              Säästät tuon 90€ vaikka kahdesta tilistä tms että saat sinne uuden ja airbag-systeemi on kunnossa.
              Tämä itseni (ja ehkä muutaman muunkin) mielipide.
              Mutta jos haluat ohittaa tuon systeemin niin vastaus löytyy kyllä searchilla..
              E30 316 -87
              E91 325i -06
              E61 530d -06
              F10 520d -14
              ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3

              Comment

              • joko
                Bimmer Enthusiast
                • May 2004
                • 1964
                • Seinäjoki

                #8
                Originally posted by peltone View Post
                Ja tähän heitän kysymyksen jota on puitu monessa topicissa.
                Miksi näin täytyy tehdä? Miksi halutaan pelleillä turvallisuuden kanssa?
                Säästät tuon 90€ vaikka kahdesta tilistä tms että saat sinne uuden ja airbag-systeemi on kunnossa.
                Tämä itseni (ja ehkä muutaman muunkin) mielipide.
                Mutta jos haluat ohittaa tuon systeemin niin vastaus löytyy kyllä searchilla..
                No rahasta se ei ole kiinni että ei sen puoleen, mutta toihan on ihan se ja sama jos järjestelmä on sitämieltä että penkillä istuu kokoajan joku> eli apparinkin pussit tulee ulos kolaritilanteessa vaikka siinä ei kukaan istuisikkaan.
                Ja josjoku vetoaa siihen että on kallista laitella ylimääräisiä pusseja niin se ei enää ole minun murheeni. Kasko on sitävarten. Toki mielessä on käynyt toi maton vaihtokin, mutta tuntuu auton vikojen puolesta ja dieselin hinnan rajusta noususta johtuen vaihtua maton sijaan koko auto=)
                F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
                W906 319 sprinter - 14

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎