Kyllähän ne sinne käy, kunhan vaihtaa samalla oikeat jouset! kiinnitykset on ihan samat. Ainoa ero, että iskari on lyhempi ja jäsympi. Vakiojousilla en kyllä lähtis noilla kikkailemaan??
-S
e39 valomuistista ja M-iskareista...
Collapse
X
-
...tästä kellään tietoa, tai muulla keinoin saanut valomuistin pelaamaan vanhempaan e39:iin? riittääkö esim. valomodulin vaihto sellaiseen, jossa muisti on??Originally posted by S.P.R View PostKai tuohon vanhempaankin e39 voi piuhoja yhdistelemällä tehdä valomuistin?
Leave a comment:
-
Originally posted by Thuppu View PostTuoltakin voi vertailla: http://www.realoem.com/bmw/select.do
Pitäisi muuten olla identtiset osat, mutta jousi ja iskari hiukan erilaiset.
on vertailtu, näkeehän sieltä että on eri numerolla mutta ei paljo muuta...
ostan M-iskarit, ja pidän vakiojouset toistaiseksi. Jos tulee paska ajaa, sitten h&r jousia kehiin.nyt on vaan niin saatanan veltto auto ettei ole tosikaan, hieman tukevampi pitäisi saada, ei vaan huvittaisi madaltaa yhtään, pitää sopia vaimokkeen käyttöön/mökkitiellekkin...
Leave a comment:
-
Tuoltakin voi vertailla: http://www.realoem.com/bmw/select.do
Pitäisi muuten olla identtiset osat, mutta jousi ja iskari hiukan erilaiset.
Leave a comment:
-
tätä just hain, eli KÄYVÄT vakioalustaan!Originally posted by S.P.R View PostEn nyt tiedä olenko näin aamutuimaan vielä unenpöpperössä, mutta
tokihan sinne vakioalustaan voi vaihtaa m-sport iskarit ja vaikka h&r jouset tilalle. Ne m-sport iskarithan on saschin tai bogen valmistamat ja ei kai niissä ole muuta eroa kuin "jäykkyys" ja suunniteltu toimimaan hiukan lyhemmillä jousilla..
täytyy varaosatiskillä vielä vertailla, varmuuden vuoksi...
Leave a comment:
-
En nyt tiedä olenko näin aamutuimaan vielä unenpöpperössä, mutta
tokihan sinne vakioalustaan voi vaihtaa m-sport iskarit ja vaikka h&r jouset tilalle. Ne m-sport iskarithan on saschin tai bogen valmistamat ja ei kai niissä ole muuta eroa kuin "jäykkyys" ja suunniteltu toimimaan hiukan lyhemmillä jousilla..
Leave a comment:
-
pakko kysyä nyt vielä, ymmärsinkö oikein, eli jos madallan autoani esim. h&r paljon puhutulla jousisatsilla, ei niiden kaveriksi vakioalustaiseen autoon käykään M-iskarit?!?
mitkä sitten käy, ymmärtääkseni jos hommaan madallussatsin jossa pumput&jouset, ei niitäkään myydä erikseen autoihin jossa M-alusta?
tietääkö joku nyt onko noilla M- ja tavallisilla pumpuilla esim. mitoissa jotain eroa mikä estää pulttaamasta kiinni?
Leave a comment:
-
Originally posted by Max View PostKL-varaosasta minulle viime kesänä sanottiin et minun auton vakioalustaan ei käy M-sarjan iskarit (koskee ilmeisesti kaikki 500:a, joissa ei M-alusta). Pitäisi tehtaalta olla tullut M-alustalla et kävisi. Ilmeisesti siellä on kiinnitykset tai jotkin muut hieman erilaisia ettei sovi keskenään...
tätä haettiin, kiitoksia...
paskempi juttu, vakiot vaan kehiin sitten
Leave a comment:
-
KL-varaosasta minulle viime kesänä sanottiin et minun auton vakioalustaan ei käy M-sarjan iskarit (koskee ilmeisesti kaikki 500:a, joissa ei M-alusta). Pitäisi tehtaalta olla tullut M-alustalla et kävisi. Ilmeisesti siellä on kiinnitykset tai jotkin muut hieman erilaisia ettei sovi keskenään...
Leave a comment:
-
ok, jos 96 autoon ei kerran ilman alkup. lisävarustetta valomuistia saa, niin onko kellään tietoa noiden m-iskareiden sopivuudesta?
Leave a comment:
-
Mulla on 5/98 ja alkuperäinen valomuisti. Realeomin mukaan 9/2000 asti on sama valomoduli :think Mulla se on kyllä lisävarusteissa listattu (SA896 DAY HEADLIGHT CIRCUIT), vaikuttaisiko tämä?Originally posted by bemanderi View PostValomuistin koodaaminen vaatii uudemman valomodulin (98 loppuvuosi eteenpäin) eli tuohon ei saa.
Leave a comment:
-
Kai tuohon vanhempaankin e39 voi piuhoja yhdistelemällä tehdä valomuistin?
Leave a comment:
-
tämä on luettu, ja joku kysynytkin siellä asiasta, mutta suoraa vastausta ei tuolla ole...Originally posted by Petri.Kekkonen View PostTän sivun lopusta alkaen löytyy jotain kommenttia tuohon aiheeseen:
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=59359&page=2
Leave a comment:
-
Tän sivun lopusta alkaen löytyy jotain kommenttia tuohon aiheeseen:Originally posted by Risto113 View Postentäs käykö m-iskarit vakioon, ja jos joku on laittanut, kannattaako/onko paremmat?
Leave a comment:
-
ok, unohdetaan valomuisti...
entäs käykö m-iskarit vakioon, ja jos joku on laittanut, kannattaako/onko paremmat?
Leave a comment:
Leave a comment: